Wizz Air

Calatoria cu Wizz Air atrage multi pasageri, care cred ca platesc un pret bun. Daca nu cel mai bun. Reclama lor asta te face sa crezi. Este o aparenta insa.

Compania pare sa fi pus la punct un sistem prin care isi zapaceste clientii, sistem in care una dintre verigile importante este si site-ul vola.ro.

Astfel, ungurii de la Wizz Air au preturi mai mari decat companiile concurente, ne referim la pretul final si nu la cel initial. Una iti zic la inceput, alta se intampla la final. Care este diferenta? Ne povesteste unul dintre pasagerii cursei W63131 de vineri, 31 iulie: "Am auzit de vola.ro, ca e simplu, usor si eficient sa iei bilete. Am intrat pe site si am rezervat doua bilete cu destinatia Milano. Pret final: 128.46 euro, adica ambele bilete 1156.5 ron.

"PRETUL FINAL" solicitat cumparatorului de catre vola.ro a fost de 128,46 de euro, insa, ulterior, acesta aproape ca s-a dublat!

A doua zi un amic s-a dus sa ia biletele. Nonsalanti, cei de la vola.ro au intrebat daca nu cumva avem si bagaj. "Nu, cum sa avem?!, mergem in vacanta cu randul de haine de pe noi... Normal ca avem!

Ca sa fac povestea scurta am platit NU 1156.5 ron, ci 1500 ron! Pentru ca am avut fiecare cateun bagaj normal de cala (normal, repet, nu vreo forma speciala sau extra-kilograme)".

Aventura pasagerului nu s-a incheiat insa aici. Si acum urmeaza partea draguta. Vineri, pe 31 iulie, dimineata, zborul pleca la ora 06.10. "Am ajuns in aeroport, totul in ordine, pana cand operatorul de desk, doamna Stelica Barbu, daca nu gresesc, imi spune ca bagajul de mana e prea mare posibil si trebuie verificat. Bagajul meu de mana este unul standard pentru absolut toate companiile aeriene din toata lumea. L-am avut la mine in cel putin 100 de calatorii, niciodata, dar niciodata vreo linie aeriana sa nu ma lase sa-l iau in avion.

Ca sa-si supra-taxeze pasagerii, compania se foloseste de un tertip ieftin: un cadru metalic in care bagajele sunt introduse ca sa fie
Ca sa-si supra-taxeze pasagerii, compania se foloseste de un tertip ieftin: un cadru metalic in care bagajele sunt introduse ca sa fie "masurate", dar in care nu incape decat un bagaj cat o trusa de machiaj!

In alta ordine de idei, e o dimensiune standard de bagaj de mana. Langa desk era un schelet de fier cu un loc liber in care trebuia bagat bagajul. Daca intra, era ok. Daca nu... trebuia sa platesti extra! Evident, surprinzator de-a dreptul, bagajul n-a intrat! Si uite cum am mai platit 40 de euro. Instant.

Asta dupa ce am stat la o coada de cini persoane, alti cinci fraieriti de baietii destepti de la Wizz Air".

____________________________________

CITESTE SI:

Au trait clipe de cosmar : o femeie insarcinata a fost internata dupa aterizarea de urgenta de la Roma!

Avion Wizz-Air intors la sol dupa 15 minute de la decolare. S-a rupt capota motorului in zbor

Pasagerii unei curse Madrid-Timisoara, blocati pe aeroportul din Budapesta

____________________________________

Asadar, in loc de 578 de lei, cum scria clar vola.ro, pasagerul a fost obligat sa plateasca 930! Aproape dublu.

Desi a acceptat sa plateasca intial o supra-taxa pentru bagaje (neinclusa in
Desi a acceptat sa plateasca intial o supra-taxa pentru bagaje (neinclusa in "PRETUL FINAL" solicitat la vanzarea biletelor), pasagerul Wizz Air a fost supra-taxat INCA O DATA cu.. 40 de euro chiar inainte de imbarcare!

"Intr-o tara normala, Protectia Consumatorului ar trebui sa se autosesizeze. Chiar si Consiliul Concurentei, caci, pana la urma, mintind clientul si facand publicitate unui pret neadevarat, e o concurenta neloiala unei companii care isi comunica preturile adevarate, nu? Este o bataie de joc la adresa noastra. Asta sa fie invatatura de minte pentru toti ca sa mai ia bilete prin vola.ro si sa zboare cu Wizz Air", ne-a mai marturisit revoltat pasagerul zborului W63131.

Potop de plangeri impotriva Wizz Air

Cazul semnalat azi de catre pasagerul roman nu este, din pacate, singular. De cand opereaza pe piata din Romania, compania aeriana low-cost s-a confruntat cu o multime de plangeri din partea clientilor.

Un raport al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului arata ca Wizz Air a fost reclamata pentru anularea zborurilor, intarzieri la decolari si aterizari, refuzarea imbarcarii, dar si reclama mincinoasa. Cu toate ca a primit mai multe sanctiuni, Wizz Air n-a rezolvat insa aceste probleme.

Astfel, pe forumurile de pe internet, exista foarte multi pasageri ai respectivei companii care considera ca aceasta isi trateaza clientii cu lipsa de respect: "Pretul biletului exagerat in comparatie cu confortul oferit si serviciile oferite. Nu respecta calatorii! Pe unii i-au acceptat cu ditamai bagajul la bagaj de mana, dar pe altii i-a taxat pentru o geanta ce nu a incaput in masuratoarea lor. Bagajele de cala - un dezastru: trolere distruse, bagaje aruncate! A fost prima si ultima data cand mai calatoresc cu aceasta companie!"

Compania aeriana Wizz Air se confrunta permanent cu un val de plangeri la Protectia Consumatorului, cei mai multi dintre pasagerii romani reclamand anularea zborurilor, intarzierile la decolari si aterizari, dar si reclama mincinoasa
Compania aeriana Wizz Air se confrunta permanent cu un val de plangeri la Protectia Consumatorului, cei mai multi dintre pasagerii romani reclamand anularea zborurilor, intarzierile la decolari si aterizari, dar si reclama mincinoasa

Un alt calator, care a plecat de la Bucuresti catre Pisa, a marturisit indignat: "Desi geanta de mana cu care calatoream era standard ca si dimensiuni, ne-au stresat cu cadrul acela. Angajatii companiei nu reusesc sa recunoasca din ochi nici macar bagajele standardizate.

Acum nu mai poti merge nici cu bagaj de mana sau trebuie sa platesti mai mult. In consecinta low-costul a devenit mai scump ca si cursele normale".

Wizz Air: Rezervarea a fost modificata

Reprezentantii Wizz Air sustin ca de fapt, rezervarea a fost modificata in ultimul moment.

"Rezervarea a inclus un bagaj mare de cală şi bagaje mici de mână pentru fiecare pasager. Această rezervare, iniţial realizată de o agenţie de turism, a fost modificată în ultimul moment, în aeroport, pentru un bagaj mare de cabină întrucât domnul ....şi însoţitoarea sa s-au prezentat la aeroport cu un bagaj de dimensiuni mai mari decât cele agreate în momentul efectuării rezervării prin agenţia de turism.Wizz Air garantează faptul că pasagerii care rezervă direct pe wizzair.com vor primi întotdeauna opţiuni detaliate legate de bagaje înainte de confirmarea rezervării şi pot alege între a călători cu bagaje gratuite sau adăuga bagaje mai mari contra unei taxe. Această procedură ne permite să menţinem preţurile scăzute pentru toţi cumpărătorii întrucât majoritatea pasagerilor Wizz Air călătoresc cu bagaje cât mai puţine, pentru a evita taxele aferente. Încurajăm pasagerii să compare informaţia primită de la agenţiile de turism cu opţiunile de bagaje prezentate pe wizzair.com pentru a se asigura că îşi rezervă bagajul de care au nevoie înainte de a merge la aeroport.”
 

 

(A.N.)

Citeste despre:vola.ro, wizz air, protectia consumatorului sesizare, consiliul concurentei, companie aeriana, bilete ieftine de avion


Share On Facebook