Probleme pentru Sorin, un bărbat din Iași! Acesta a comandat pe internet o geacă în valoare de 757 de lei, însă a trimis coletul retur. Din păcate, articolul vestimentar nu a mai ajuns la destinație, iar acum nu reușește să intre nici în posesia pachetului, dar nici să recupereze banii. În cele din urmă, după multe încercări, a decis să facă plângere la Poliție și la Protecția Consumatorului.
Sorina Dima a mărturisit că a trimis un colet retur spre Oradea în data de 16 decembrie 2024. Acesta a specificat curierilor să menționeze pe AWB plata prin bancă, însă ei ar fi tipărit AWB-ul cu mențiunea „ramburs”. De atunci, pachetul care conținea o geacă de 757 de lei parcă a dispărut.
„Mi-au pierdut un colet și nu vor să mi-l înapoieze. Lor le figurează că este în depozit, dar nu vor nici să-mi ofere contravaloarea lui. Am trimis un colet retur spre o firmă din Oradea. Din start, au tipărit greșit AWB-ul, pentru că a ajuns coletul la destinație și ei l-au refuzat. S-a întors, și de pe data de 23 decembrie 2024, lor le figurează ca fiind în depozit, numai că, probabil, l-au furat, nu-l mai găsesc acolo.”, a declarat ieșeanul pentru BZI.
Ieșeanul susține că pachetul a fost furat, iar firma de curierat nu vrea să îl despăgubească. Sorin Dima a fost și fizic la unul dintre ghișee, în data de 23 decembrie 2024, să discute cu reprezentanții companiei. Din păcate, nici atunci nu a reușit să rezolve problema.
„Nu știu ce se întâmplă, nici nu vor să îl caute. Am făcut sesizare la București. La fel, au trimis înștiințare spre Iași și nu vor să-l caute, nu vor să dea niciun răspuns. Astăzi (n.r. – miercuri, 15 ianuarie 2025), iar am sunat la ei. Ei spun că nu sunt rău intenționați, ci pur si simplu nu-l găsesc. Mi-au spus că, atunci când o să îl găsească, o să mă contacteze. După regulile lor, coletul stă în depozit 5 zile.
Nu poate sta în depozit, pentru că se întoarce la cel care l-a expediat. Deci, îmi este clar că este furat și nu vor să mă despăgubească. Pe data de 23 decembrie 2024, am mers ca să modific AWB-ul. Nu era de competența fetelor de la ghișeu, trebuia să vină un responsabil, dar totuși nu am fost preluat de nimeni. Din momentul acela, coletul s-a pierdut”, a mai spus Sorin Dima.
În cele din urmă, Sorin Dima a decis să meargă la poliție, cu speranța că va reuși să își recupereze banii sau coletul. Totuși, oamenii legii i-au transmis că întâmplarea nu se încadrează la nicio faptă. Așadar, bărbatul s-a îndreptat către Protecția Consumatorilor din Iași și a depus o plângere.
Din păcate, ieșeanul nu a rezolvat problema nici până acum. Sorin Dima a povestit că este trimis dintr-o parte în alta, fără niciun rezultat. Acum, inspectorii de la Protecția Consumatorilor din București așteaptă un răspuns de la cei din Iași, potrivit spuselor bărbatului.
„Am fost și la poliție, dar, practic, nu se încadrează la nicio faptă. Am făcut o plângere și la protecția consumatorului. În baza numărului de reclamație, cei de la București nu au primit niciun răspuns de la Iași. Era trecut acolo, clar, cont bancar și ei au pus, când au tipărit AWB-ul, ca să fie ramburs suma respectivă, deci au greșit din start. Din cauza aceasta, cei de la firma la care trebuia să ajungă coletul l-au trimis retur.
Am discutat cu ei și mi-au spus că este greșit AWB-ul, și să merg la firma de curierat, să modifice. Dar angajații firmei de curierat nu vor să vorbească cu clienții, astfel, am rămas fără colet și fără bani. Cei de la Iași nu le-au trimis niciun răspuns celor de la București. La Iași nu este niciun responsabil, niciun șef de depozit. Respectivele de la ghișeu nici nu se prezintă, nu au ecuson să arate cum se numesc, este o debandadă totală acolo”, a adăugat bărbatul.
Citește și: Nu răspunde niciodată dacă te apelează acest număr de telefon! Începe cu aceste 3 cifre