Lovitură pentru Putin. Letonia a interzis canalul de propagandă al liderului de la Kremlin

Publicat: 05/07/2020 | 12:23
Lovitură pentru Putin. Letonia a interzis canalul de propagandă al liderului de la Kremlin

Canalul rus de televiziune RT (Russia Today) a fost interzis în Letonia, au anunțat autoritățile din această țară, marți, conform POLITICO.  

Conform sursei citate, decizia a fost luată din cauză că patronul acestei televiziuni, Dmitry Kiselev se află pe lista de sancțiuni a Uniunii Europeană din martie 2014. El a fost acuzat că a promovat propaganda rusească în sprijinul anexării Crimeii. Vezi AICI mai multe detalii.