Curg recenziile negative la adresa afacerii pe care o dețin Dana Nălbaru și Dragoș Bucur! Clienții s-au plâns că produsele nu sunt de calitate. Mai mult decât atât, potrivit oamenilor care le-au călcat pragul, prețurile sunt și ele uriașe. Află, în articol, cât a plătit un bărbat pentru două dobrogene, două ceaiuri reci și două prăjituri la patiseria fostei soliste HI-Q.
Dana Nălbaru și Dragoș Bucur dețin o patiserie cu produse artizanale, unde comercializează pâine, checuri, prăjituri, plăcinte, dar și multe alte dulciuri. Afacerea celor doi se află în zona Otopeni din Capitală. În urmă cu ceva timp, cântăreața a anunțat că ea și soțul ei nu se mai pot ocupa așa cum trebuie de brutăria din București pentru că s-au mutat la țară, însă au lăsat-o pe mâini bune.
„Pentru că ne-am mutat în Argeș, timpul pe care îl dedicăm afacerii din Otopeni s-a redus drastic, așa că am predat cârma generației tinere. Azi am făcut o vizită în locație și am fost încântați de îmbunătățirile aduse, aerul nou se simte. Alt vibe! Îmi place mult.”, a scris Dana Nălbaru, în urmă cu ceva timp, pe Instagram.
Citește și: Dragoș Bucur, scandalizat de atitudinea lui Mircea Diaconu față de el: „Mă simțeam umilit”
Deși Dana Nălbaru s-a arătat foarte mulțumită de locație, părerile clienților sunt împărțite. Zeci de oameni au lăsat recenzii negative, susținând că experiența în patiseria lui Dragoș Bucur și a soției sale a lăsat de dorit.
Mohamed, un bărbat a trecut pragul patiseriei celor doi, a mărturisit că produsele pe care le-a încercat nu au avut gust. Mai mult decât atât, clientul consideră că prețurile sunt mult prea mari. Pentru două dobrogene, două ceaiuri reci și două prăjituri a achitat 135 de lei.
„Zero gust, exagerat de scump. Nu înțeleg cum există review-uri cu cât de delicioase sunt produsele, probabil sunt prietenii celor care au patiseria și de rușine au dat 5 stele, dar nu cred că au gustat produsele. Îmi pare rău, dar 135 de lei pe 2 dobrogene, 2 ceaiuri reci și 2 prăjituri mi se pare exagerat. Măcar daca aveau gust. Dobrogeana este făcută cu brânză fără gust, fără sare. Cumva, produsele trebuie sa reflecte prețul, dar din păcate aici nu este cazul.”, a fost recenzia lui Mohamed.
Așa cum am precizat mai sus, Mohamed nu este singurul client nemulțumit care a trecut pragul patiseriei artizanale deținute de Dragoș Bucur și Dana Nălbaru. Mai mulți oameni s-au plâns atât de calitatea produselor, cât și de prețurile mari.
„Experiență oribilă, prețurile sunt exagerat de mari pentru calitatea oferită, această bucată de plăcintă de mere cu ‘blat’ total crud a costat 24,5 lei, pe lângă faptul că aspectul blatului a fost dezamăgitor, este și necomestibilă. Nu recomand.”/
„Oribilă experiență (…). De cele mai multe ori am plecat de la ei cu o porție sărata și o porție dulce pentru pauza mea de masă, niciodată sub 50-60 RON. Nu merită nici un sfert din aceste sume! Torturile și prăjiturile colorate, complet insipide. Preturi nejustificat de mari!”/
„Dezamăgitor! Produse fără gust. Așa cum spunea cineva într-un alt review, pâine înmuiată în apă cu zahăr. Prețuri foarte mari în raport cu gustul produselor. Nu contest calitatea acestora, însă așteptările mele erau altele.”/
„Cozonacul a fost vechi, dar livrat ca fiind proaspăt. A fost ca un bolovan, nicio urmă de prospețime și nicio legătură cu produsele artizanale. Și acru! Oribilă experiență.”, au fost câteva dintre recenziile clienților.