Andreea Marin Banica promoveaza leacurile babesti

De: Cancan
Publicat: 08/08/2007 | 00:00

Concurs. Sotia lui Stefan Banica Jr. se „daruieste” acum romanilor prin posta Cristina Constantin Ani de zile, chipul „Zanei Surprizelor” ne-a zambit de pe sticla postului public de televiziune. In prezent, Andreea Marin Banica da buzna in casele romanilor prin intermediul cutiilor de scrisori. Viitoarea mamica si-a dat acordul ca editura Reader’s Digest sa foloseasca imaginea sa pentru promovarea unui concurs. Potrivit pliantelor primite prin intermediul postei, cei care vor comanda cartea „Medicii va recomanda leacuri la indemana” si vor achita suma de 69,9 lei, sunt inscrisi direct intr-o competitie in care Andreea Marin Banica este membru onorific al Comisiei de Tragere la Sorti. Reader’s Digest va inmana castigatorului un cec in valoare de 150.000 lei, marele premiu al concursului. Acest fapt este confirmat de semnatura „zanei”, care troneaza pe unul dintre materialele publicitare aflate in plic.

„Zana” mizeaza pe sexagenari

Plicuri galbene de dimensiuni imense, pe care se poate citi „Gasiti in plic un mesaj de la Andreea Marin Banica” au fost gasite de numerosi bucuresteni, in urma cu cateva zile, in cutiile de scrisori. In plic, peste zece materiale publicitare ii indemnau pe destinatari sa achite integral pretul de 69,9 lei, intr-o singura transa, la care se adauga 7,8 lei, cheltuieli de ambalare si taxe postale. In schimbul sumei mentionate pot intra in posesia cartii „Medicii va recomanda leacuri la indemana”. Destinatarii au mai gasit, prin vraful de hartii si pliculete ingramadite in plicul-mama, o fila pe care este scris cu litere mari „Ultima ora! Andreea Marin Banica – membru onorific al Comisiei de tragere la sorti”. „Zana” adreseaza cateva cuvinte celor care intra in concurs, folosindu-se de imaginea pe care si-a creat-o de-a lungul vremii. Semnatura acesteia, poza ce se zareste pe scrisoare, precum si indemnul de a participa la concurs au avut impact asupra destinatarilor acestor plicuri, in marea lor majoritate pensionari. Prezentatoarea gireaza cu numele sau sumele care intra in competitie si promite ca va inmana chiar ea, in persoana, marele premiu. In maldarul de hartii din plic poate fi gasita si o cheie care, cica, s-ar potrivi unui automobil Toyota. Colaborarea dintre Andreea Marin Banica si Editura Reader’s Digest a inceput in urma cu aproape 3 ani, cand vedeta a fost invitata sa inmaneze Marele Premiu castigatorului primului concurs initiat de editura. De asemenea, tot in 2007, in aprilie, Andreea Marin Banica a initiat si campania „O carte iti poate schimba viata” – in urma careia s-au donat carti pentru o biblioteca la Centrul de Reeducare Minori de la Gaesti.