Anunț-bombă făcut de Digi România în plină criză pandemică! Toți clienții RCS-RDC vor fi afectați

Publicat: 31/03/2020 | 10:54
Anunț-bombă făcut de Digi România în plină criză pandemică! Toți clienții RCS-RDC vor fi afectați

Reprezentanții Digi România au făcut un anunț în contextul crizei coronavirusului, iar clienții companiei sunt asigurați că activitatea se va desfășura în condiții normale și în această perioadă complicată din punct de vedere medical. Au fost luate măsuri suplimentare pentru ca angajații și clienții să beneficieze de măsuri sporite de protecție, în fiecare punct de lucru.

Este vorba și despre o campanie declanșată de Digi România, #am grijă, în centrul atenției aflându-se ”fotografii autentice, neprelucrate, realizate în condiții reale de lucru”.

„Campania #amgrijă își propune să transmită clienților Digi România, telespectatorilor și ascultătorilor platformelor audiovizuale ale grupului, informații despre eforturile echipelor noastre pentru a menține calitatea serviciilor la același nivel ca în condițiile normale de activitate.Campania #amgrijă are la bază fotografii autentice, neprelucrate, realizate în situații reale de lucru”, au transmis reprezentanții Digi România.

(CITEȘTE ȘI: CORONAVIRUSUL A UCIS PIAȚA IMOBILIARĂ! CU CÂȚI BANI SE VINDE ACUM O GARSONIERĂ ÎN BUCUREȘTI)

Măsuri de prevenție

Iată o parte din măsurile de prevenție luate la nivelul grupului Digi, potrivit informațiilor publicate de paginademedia.ro:

  • Operatorii de rețele au primit echipamente de protecție și au fost instruiți conform noilor reglementări privind securitatea și sănătatea muncii, astfel încât să respecte măsurile de igienizare și distanțare cerute autorități pentru limitarea răspândirii Covid-19. Au fost luate măsuri de triaj de acces și s-a redus maximal posibil prezența fizică a angajaților ca urmare a adoptării programului de lucru în ture.
  • Se face periodic igienizarea tuturor spațiilor și se folosesc echipamente de protecție pentru posturile unde există interacțiune umană. Programul de lucru a fost redus, iar angajații lucrează în ture pentru a limita interacțiunile cu clienții.

(VEZI ȘI AICI: ÎN PLINĂ CRIZĂ A CORONAVIRUSULUI, SPECULANȚI ROMÂNI AU DESCOPERIT O NOUĂ AFACERE. CU CÂȚI LEI ESTE VÂNDUTĂ DECLARAȚIA PE PROPRIA RĂSPUNDERE)