Anunț important pentru toți clienții Enel! Motivul pentru care nu vor mai primi facturile pentru lunile ianuarie și februarie

Publicat: 11/02/2023 | 18:07

Reprezentanții companiei Enel au transmis notificări tuturor clienților din România. Compania care se ocupă de energia electrică și de gaze și-a cerut scuze pentru disconfortul creat și pentru întârzirea cu facturile privind plata la curentul electric și gaze. Iată care este motivul pentru care s-a generat o astfel de situație.

Există întârzieri la emitarea facturilor pentru consumul de curent şi gaze pe luna ianuarie și februarie, anunță reprezentanții companiei Enel. În acest sens, mai multe notificări au fost trimise celor peste 3 milioane de clienți Enel din România, pentru a fi informați cu privire la faptul că facturile lunare nu vor fi emise în perioada următoare.

Facturile Enel nu vor fi emise pentru lunile ianuarie și februarie / foto: Pixabay

(CITEȘTE ȘI: Așteptarea a luat sfârșit! Facturile Hidroelectrica vor ajunge la clienți în scurt timp )

Motivul pentru care clienții Enel nu vor primi facturile pe lunile ianuarie și februarie

Totul are legătură cu faptul că firma lucrează la actualizarea sistemelor informative cu privire la măsurile de plafonare a prețurilor la energie electrică și gaze naturale.

Continuăm să lucrăm la actualizarea sistemelor noastre informatice pentru implementarea celor mai recente măsuri de plafonare a prețurilor la energie electrică și gaze naturale, astfel încât acestea să se regăsească corect și complet în facturi. În acest context, facturile aferente consumului de energie electrică și gaze naturale vor fi emise cu întârziere, lucru pentru care ne cerem scuze„, a transmis Enel, printr-un mesaj publicat pe contul oficial de Facebook.

Mai mult decât atât, aceste mesaje au fost trimise chiar și pe mail.

Bun găsit,

Așa cum știi, cele mai recente modificări legislative în domeniul energiei, cu impact asupra modului de facturare a consumului tău de energie electrică și gaze naturale, au intrat în vigoare în a doua parte a lunii decembrie 2022*.

În acest moment, noi, furnizorul tău de energie, continuăm să actualizăm sistemele noastre informatice, astfel încât să reflecte aceste modificări legislative. Acest lucru ne determină să emitem facturile aferente consumului tău de energie electrică și gaze naturale cu întârziere. Ne cerem scuze pentru acest lucru, însă această activitate este necesară pentru a reflecta corect și complet măsurile legislative referitoare la plafonarea prețului la energie.

*Noua legislație, intrată în vigoare începând cu data de 16 decembrie 2022, completează măsurile dedicate pieței energiei electrice și gazelor naturale prevăzute de O.U.G. nr. 27/2022 (cu modificările și completările ulterioare), aplicabile perioadei 16 decembrie 2022– 31 martie 2025.

Mereu alături de tine,

Echipa Enel„, se arată într-un comunicat Enel, citat de Ziare.com.