Audiențe record pentru posturile Antena 1 și ProTV! Ce i-a ținut pe telespectatori în fața micilor ecrane

Publicat: 12/09/2019 | 14:53

Serialul Sacrificiul de pe Antena 1 și Visuri la cheie de pe Pro TV au înregistrat audiențe record plasând Pro TV pe prima poziție pe interval, respectiv Antena 1 pe poziția a doua.

Cele două emisiuni s-au intersectat pe o mare parte din interval. Sacrificiul a început cu jumătate de oră mai devreme decât Visuri la cheie, show-ul Pro TV s-a terminat la o jumătate de oră după serial.

Sacrificiul: locul doi pe toate targeturile

Serialul Sacrificiul a deschis seria premierelor de miercuri. Producția a început pe Antena 1  la ora 20.00 și a avut un impact uriaș asupra fanilor postului TV. Aproape 1,1 milioane de români s-au uitat la primul episod, cu 300.000 mai puțini telespectatori decât Pro TV.

O medie de peste jumătate de milion de telespectatori la orașe pentru Sacrificiul.

Serialul în care joacă actori ca Maia Morgenstern și Mihai Gruia Sandu a fost la 140.000 de telespectatori după Pro TV, primul loc pe interval.

Antena 1 a ocupat locul doi și pe segmentul de public comercial cu Sacrificiul. Audiența: 200.000 de telespectatori, față de 310.000 la Pro TV.

Visuri la cheie, Pro TV: Primul loc, în top

Visuri la cheie a început la jumătate de oră după Sacrificiul și a reușit să ajungă pe prima poziție în clasamentul audiențelor. Startul noului sezon cu Dragoș Bucur înapoi în echipă a fost mult mai bun decât cel din 2018, potrivit audiențelor. Anul trecut, Visurile au avut la prima ediție 1,1 milioane de români și au fost al doilea, după Kanal D (cu Exatlon).

Peste 1,4 milioane de români s-au uitat la Visuri la cheie, cu 400.000 mai mulți decât avea Antena 1 pe interval. Foarte aproape de Antena 1 a fost Kanal D, cu serialul turcesc (aproape un milion media).

La orașe, Visuri la cheie a fost urmărit de 670.000 de telespectatori. Pe poziția a doua a fost Kanal D, cu serialul turcesc și, imediat după, la foarte mică distanță, Antena 1.

Pe publicul comercial, emisiunea de pe Pro TV a ținut în fața televizoarelor 330.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Au urmat, în top, Antena 1 (200.000) și Kanal D (170.000).