„Bentley-ul meu de 220.000 euro este o rabla jalnica!”

De: Cancan
Publicat: 18/06/2008 | 00:00

Hotarat. Unul dintre cei mai bogati oameni de afaceri din Bucuresti vrea sa dea in judecata producatorul limuzinei care, de un an si jumatate, sta numai la reparat Narcis Voica Un multimiliardar bucurestean a ajuns in pragul disperarii, din cauza unei limuzine care a stat mai mult prin service-uri si din cauza careia multimiliardarul este hotarat sa dea in judecata producatorul „Bentley”. P.R., afaceristul care a preferat sa-si pastreze anonimatul, a povestit, in exclusivitate pentru CANCAN, cum a ajuns sa se lupte cu producatorul „Bentley”, un nume cu greutate pe piata limuzinelor: „Am luat masina de la Viena, cu 220.000 de euro, in urma cu un an si jumatate. Am fost foarte incantat de ea, insa de atunci a inceput calvarul. Dupa cateva saptamani, n-a mai pornit, pur si simplu. Am trimis-o la Viena, cu platforma. Desi ar fi trebuit ca transportul sa fie platit de firma vieneza, l-am achitat tot eu, iar banii nu i-am mai recuperat. Au tinut-o jumatate de an in Austria, „pentru verificari””. Dupa sase luni, P.R. si-a recuperat limuzina. Masina a stat o perioada in garaj, intrucat afaceristul era plecat din tara. Cand s-a intors acasa, P.R. a vrut sa testeze caii putere ai autoturismul de lux. „S-a stricat din nou! Am trimis zeci de e-mail-uri si am sunat de sute de ori la Viena, pentru a cere explicatii, insa m-au ignorat. Am incercat sa gasesc rezolvare in tara, la Porsche Romania, care devenise intre timp reprezentant Bentley la noi, insa am intampinat aceleasi dificultati. Sistemul de aer conditionat nu functioneaza, iar luminile se aprind singure, din senin. Am facut o sesizare la Oficiul pentru Protectia Consumatorului, fiindca este de neimaginat ca intr-o masina de peste 200.000 de euro sa mori de cald, insa cei de la OPC m-au trimis la plimbare. Pentru ca masina a fost mai tot timpul defecta, am reusit sa rulez cu ea 11.000 de kilometri, din care vreo 4.000 km au fost facuti numai intre service-uri, pe drum.” Satul pana peste cap de problemele create de limuzina care l-a costat cat un apartament de lux, P.R. s-a prezentat, ieri, la Registrul Auto Roman, solicitand o verificare tehnica a vehiculului, urmand ca, saptamana aceasta sa-i cheme in fata instantei pe producatorii limuzinei, pentru a cere despagubiri.