Câți bani scoate Anamaria Prodan din buzunar pentru educația fetelor ei

De: A. D.
Publicat: 28/01/2020 | 15:20

Anamaria Prodan este una dintre cele mai puternice femei din România. Are o carieră de succes și duce o viață de invidiat. Impresara este o mama foarte atentă și ar face orice pentru copiii ei.

Vedeta a înceract să formeze o relație foarte strânsă cu fiicele sale și să le fie mereu aproape. Cele două fete, Sarah și Rebecca au decis să studieze la unele dintre cele mai prestigioase universități din străinătate. Anamaria nu a stat pe gânduri și a susținut dorința fetelor atât moral, cât și financiar. Educația este un element esențial, așa că vedeta nu se uită la bani când vine vorba de acest subiect. (CITEȘTE ȘI: ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF, ÎNCĂ UN “TUN” FINANCIAR! AU ÎNCEPUT FILMĂRILE PENTRU UN NOU REALITY-SHOW ȘI… “ÎN FEBRUARIE NE PREGĂTIM DE LANSARE!”)

Sarah și Rebecca sunt două firi foarte diferite, asta se vede și din domeniile pe care au ales să le studieze. Rebecca este pasionată de tot ce ține de haine și design vestimentar. Tânăra a ales să studieze moda și a făcut asta la New York, Milano, Paris și în ultimul an în Abu Dhabi.

Pe de altă parte, Sarah preferă sportul și joacă de mult timp baschet. Ea a primit o bursă la Universitatea Mississippi din America, iar Anamaria Prodan plătește în jur de 23.000 de euro pe an pentru acest lucru.

Conform click.ro, pentru educația fetelor, impresara scoate din buzunar suma de 50.000 de euro. Probabil pentru vedetă această sumă pare una lipsită de valoare având în vedere că se duce pe un lucru esențial și că toată averea ei se ridică la o sumă de 50 de milioane de euro.

Reality-showul „Prodanca şi Reghe – Preţul succesului”

Anamaria Prodan reia seria reality-show-urilor despre viața familiei ei. Fanii o vor putea vedea din nou pe vedetă pe micile ecrane, într-un show de senzaţie, numit „Prodanca şi Reghe – Preţul succesului”. Emisiunea se va difuza pe Antena Stars, iar spectatorii pot să urmărească cum arată viața vedetei și a familiei sale.