Ce a descoperit David din Orăștie când s-a uitat pe bonul de la supermarket: „Mă păcăleau cu 17,55 lei”.

Publicat: 10/09/2023 | 15:30
Sursă foto: Facebook

De ce este important să verificați bonul fiscal după ce ați terminat cumpărăturile în supermarket? Ei bine, pățania lui David din Orăștie va vă convinge de ce puțină atenție nu strică niciodată, chiar dacă nu remarcați nimic suspect.

Din cauza unor erori voite sau mai puțin voite, există situații în care codurile de bare de la produse sunt puse greșit sau reducerea de la raft nu se aplică și la casa de marcat. Angajații marilor lanțuri de magazine nu sunt străini de aceste nereguli, cel puțin asta denotă comportamentul lor atunci când un client reclamă astfel de cazuri. Pe cât de dese sunt aceste cazuri, pe atât de rare sau aproape inexistente sunt cazurile în care prețul de pe bonul fiscal al unui produs este mai mic decât cel de la raft.

Ce a descoperit David din Orăștie atunci când a verificat bonul de cumpărături

Citește și: UN BĂRBAT DIN CRAIOVA A VĂZUT BONUL FISCAL DE LA SUPERMARKET ȘI A DESCOPERIT CUM A FOST ÎNȘELAT DE PRODUSUL DE LA RAFT. CE DIFERENȚĂ DE PREȚ EXISTĂ

Coincidență sau nu, David este unul dintre românii care au fost inspirați și au verificat bonul fiscal. Mare i-a fost mirarea atunci când, dacă nu sesiza la ieșirea din supermarket, pleca acasă cu o pagubă de 17,50 lei. Mai exact, este vorba despre o loțiune pentru protecție solară care avea un preț la raft de 51,49 de bani, însă la casa de marcat a plătit 68,99 de lei.  Bărbatul a mers să ceară explicații angajaților din supermarket, iar răspunsul l-a înfuriat și mai tare.

”În supermarket, preț la raft 51,44, preț la casa ( pe bon) 68,99 lei, în discuțiile cu angajații, răspunsul a fost “și care-i problema, vă dau banii înapoi”. Așa ceva nu este admis, dacă eu nu ma sesizam, plecam acasă cu – 17,55 lei, este normal?”, a scris David în mediul online.

Sursă foto: Facebook

Internauții au reacționat imediat la postarea bărbatului, mulți dintre ei spunând că au trecut prin astfel de situații neplăcute. Unii chiar sunt de părere că la mijloc este vorba despre o regulă tacită, mai exact, cine sesizează greșeala primește banii înapoi, iar cei care nu verifică riscă să plece cu o gaură în buget: „Așa suntem păcăliți mereu” / ”Îi băgam bonul în gură. Așa merită! Ei nu știu că se comporte sau să vorbească civilizat cu oamenii” / ”Oho… de câte ori am pățit așa…” / ”Nu este prima dată când se întâmplă așa ceva. Nu doar la ei, în toate supermarketurile” / ”Politica este simplă. Cine sesizează primește banii înapoi. Dar la un coș plin cu cumpărărturi nu prea sesizează nimeni” / ”Am pățit și eu în Constanța”/ ”Din păcate trăim în România” / ”Au ”senzor” de portofel plin. Eu nu am pățit niciodată așa ceva”, sunt doar o parte din comentariile utilizatorilor Facebook.