Ce a descoperit un proprietar în vila închiriată unui cuplu, după 25 de zile? De necrezut ce a găsit în casă, când a deschis uşa

Publicat: 20/04/2023 | 09:05
Chiriașii care au închiriat vila / Sursă foto: SBS

Lee a decis să-și închirieze vila din Seul, capitala Coreei de Sud, unor tineri îndrăgostiți. Cei doi au rezervat prin Airbnb pentru o perioadă de 25 de zile, iar proprietarul nu i-a deranjat în acest timp. După ce perioada lor de ședere a trecut, a mers la locație, dar ce a descoperit acolo l-a lăsat fără cuvinte! 

Cuplul a fost enervat la culme când a ajuns la vilă și a constatat că nu este deloc în centrul orașului Seul, așa cum scria pe anunțul postat pe Airbnb, ci la periferie. Cei doi plătiseră, în avans, șederea pentru trei săptămâni și jumătate și se pare că minciuna cu privire la locație nu le-a picat deloc bine. Așadar, cu câteva zile înainte, chiriașul l-a contactat pe Lee și l-a întrebat, din senin, dacă există camere de supraveghere în imobil. Proprietarul n-avea nici cea mai mică idee de ce avea să urmeze, neștiind că cei care au venit în chirie erau profund nemulțumiți.

(CITEȘTE ȘI: Ce a putut să găsească un turist străin într-o cameră închiriată în Cluj: „În Germania, am plătit 1000 de dolari și aveam o rolă de hârtie igienică”)

Incredibil! Ce a găsit proprietarul în vila pe care o închiriase

Când a ajuns la vilă, proprietarul a constatat că imobilul este gol, ferestrele, apa, dar și gazul erau deschise. Pentru pățania cu cei doi chiriași, s-a trezit cu o factură de 116 dolari la apă (pentru cei 120.000 de litri de apă!) și electricitate, o factură de gaz de 730 de dolari și 728 de dolari pentru „cheltuieli diverse”. Cum a fost posibil așa ceva? Foarte simplu! Chiriașii, deranjați de poziția vilei, au decis să se răzbune pe Lee fără să-l anunțe că au o problemă sau să discute cu cei de la Airbnb. Au plecat, au călătorit, dar au lăsat toate cele pornite, pentru a păgubi gazda.

Potrivit raportului SBS (n.r. publicație locală din Seul care relatat povestea), serviciile pentru clienți Airbnb au declarat că „nu pot face o excepție și nu pot ajuta cu compensarea”.

„AirCover de la Airbnb protejează gazdele oferind acoperire pentru daunele aduse proprietății sau bunurilor gazdei, dar nu acoperă facturile de utilități. Se presupune că domnului Lee i s-a spus să rezolve disputa cu cei doi– dar ei părăsiseră deja țara”, a spus Airbnb pentru The Independent.

(CITEȘTE ȘI: Incredibil! Ce a pățit o turistă care a închiriat un apartament în Cluj-Napoca pentru două nopți. La 4 dimineața s-a trezit cu o surpriză de proporții )

Luciana Polite
Luciana Polite este absolventă a Facultății de Litere din cadrul Universității din București. A urmat apoi studii universitare de masterat, „Modele de comunicare și relații publice”, în cadrul aceleiași universități. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un ... citește mai mult