Ce a pățit un bărbat din Iași după ce i-a murit bunica. Dialog halucinant cu un funcționar bancar: ”Sistemul nostru nu este setat pentru această situație…”

Publicat: 05/05/2020 | 09:04
Ce a pățit un bărbat din Iași după ce i-a murit bunica. Dialog halucinant cu un funcționar bancar: ”Sistemul nostru nu este setat pentru această situație...”

O întâmplare tragi-comică a fost povestită în mediul online, în centrul atenției aflndu-se trei personaje. Unul dintre acestea, o femeie care a încetat din viață, avea un nepot. Iar acesta a realizat că bunica sa a fost taxată, în continuare, de bancă pentru cardul de credit. S-a întâmplat în februarie, s-a întâmplat în martie, omul s-a decis să ia inițiativa și să rezolve situația. Numai că a avut parte de o experiență telefonică neanticipată.

Firește, banca respectivă a adăugat taxe de întîrziere și alte comisioane, nu numai taxa de administrare a cardului, așa că balanța a ajuns la 60 de lei. Iar nepotul a pus mâna pe telefon. Ceea ce a urmat pare incredibil.

Nepotul: V-am sunat sa va spun ca bunica mea a murit in ianuarie.
Banca: Contul nu a fost inchis, iar taxele de intarziere si comisioane se aplica in continuare.
Nepotul: Poate ar trebui sa trimiti contul catre recuperare.
Banca: Deja am facut acest lucru, de vreme ce au trecut doua luni.
Nepotul: Ce vor face cei de acolo cand vor afla ca este moarta?
Banca: Vor raporta contul diviziei fraude sau catre biroul de credit, sau poate ambele lucruri.
Nepotul: Credeti ca Dumnezeu se va supara pe bunica?
Banca din Romania: Pardon?!!!”, este reacția funcționarului de la banca respectivă.

(CITEȘTE ȘI: RÂZI CU LACRIMI! CE VULGARITATE A SCRIS O TÂNĂRĂ DE 23 DE ANI DIN TÂRGU MUREȘ ÎN DECLARAȚIA PE PROPRIA RĂSPUNDERE: „MĂ DUC LA…”)

”Vreți noua ei adresă pentru a-i trimite facturile?”

Iar dialogul de-a dreptul halucinant continuă în aceeași ”notă a absurdului”.

Nepotul: Ati inteles ce v-am spus eu, partea cu faptul ca a murit?
Banca: Domnule, trebuie sa vorbiti cu supervizorul meu. Supervizorul preia discutia cu clientul.
Nepotul: V-am sunat sa va spun ca a murit in ianuarie.
Banca: Contul nu a fost inchis si taxele de intarziere si comisioane se aplica in continuare.
Nepotul: Vrei sa spuneti ca veti recupera banii din proprietatile ei?
Banca: Sunteti avocatul ei?
Nepotul: Nu, nepotul. Ii da datele de contact ale avocatului.
Banca: Puteti sa ne trimiteti un fax cu certificatul ei de deces?
Nepotul: Da.. Dupa ce ii trimite faxul.
Banca: Sistemul nostru nu este setat pentru aceasta situatie, moartea. Nu stiu cu ce pot sa va ajut mai mult.
Nepotul: Daca reusiti sa rezolvati situatia ar fi perfect. Daca nu, puteti continua sa o taxati. Nu cred ca o mai deranjeaza.
Banca: Taxele de intarziere si comisioane vor continua sa se aplice.
Nepotul: Vreti noua ei adresa la care sa trimiteti facturile?
Banca: Ne-ar ajuta.
Nepotul: Cimitirul Sf. Vineri, Aleea 29, lotul nr. 69.
Banca din Romania: codul postal, va rog! ?”, se încheie discuția, nepotul femeii rămânând, la propriu, fără cuvinte în fața unei asemenea solicitări.

(VEZI ȘI AICI: DE-A RÂSU’-PLÂNSU’! IREAL CE A PRIMIT UN TÂNĂR DIN IAȘI DUPĂ CE A COMANDAT O PORȚIE DE CARTOFI PRĂJIȚI CU PARMEZAN PRIN APLICAȚIA GLOVO)