Ce mesaj bizar a primit un tânăr, de la livratorul care trebuia să îi aducă mâncarea acasă: „Îmi pare rău, dar ți-am mâncat-o eu. Poți să mă..”

Publicat: 04/11/2022 | 15:59
Liam Bagnall a descoperit că livratorul care trebuia să îi aducă mâncarea acasă i-a mâncat-o. Sursă: Twitter

Liam Bagnall și-a comandat mâncare prin intermediul unei aplicații, însă nu s-a gândit nicio secundă că livratorul, tânărul care urma să îi aducă la adresă comanda, o să înfrupte din ea. Iată mai jos, în articol, ce discuție au purtat cei doi pe telefon.

Liam Bagnall este un tânăr din Marea Britanie care și-a făcut o comandă de mâncare printr-o aplicație. Însă meniul comandat nu a mai ajuns acasă și a rămas, practic, cu „buza umflată”.

Liam Bagnall a făcut recent o comandă pe aplicația Deliveroo din Marea Britanie. Nerăbdător tare să se înfrupte din mâncare, tânărul nu avea niciun habar că, de fapt, livratorul o să fie cel „satisfăcut” din punct de vedere culinar, în ziua respectivă. Șocul și mai mare a fost când Liam a primit un mesaj din partea persoanei care ar fi trebuit să îi livreze hrana la domiciliu.

Vezi și UN LIVRATOR DE 19 ANI, BĂTUT CRUNT DE PAZNICII UNUI MALL DIN BUCUREŞTI. MOTIVUL HALUCINANT PENTRU CARE BĂRBAȚII AU ÎMPĂRȚIT PUMNI ȘI PICIOARE

Liam Bagnall a purtat o discuție pe aplicație cu livratorul care ar fi trebuit să îi aducă mâncarea. Sursă: Twitter

Citește și CE A PĂŢIT O FEMEIE DUPĂ CE A COMANDAT MÂNCARE DE LA UN RESTAURANT. ACEASTA A AVUT PARTE DE UN ŞOC, ÎN MOMENTUL ÎN CARE LIVRATORUL A AJUNS LA UŞA SA

Clientul a rămas șocat

Pe Twitter a fost postată conversația dintre Liam Bagnall și livratorul de la compania britanică. Se pare că, fără vreun moment de ezitare sau vreo părere de rău, livratorul l-a anunța pe client că mâncarea, practic, nu mai ajunge la el, pentru că fusese, deja, „devorată”.

Dialogul dintre Liam (clientul) și livrator s-a desfășurat pe aplicație:

Livratorul: ”Îmi pare rău”
Clientul: ”Ce s-a întâmplat?”
Livratorul: ”Mâncarea a fost foarte delicioasă. Am mâncat-o. Poți să trimiți o sesizare la companie”
Clientul: ”Ești o persoană îngrozitoare”
Livratorul: ”Nu îmi pasă”.

Clientului nu i-a venit să creadă de ce „pățanie” a avut parte. Bărbatul a făcut, într-adevăr, o sesizare la compania britanică, iar reprezentanții investighează acest incident, arată dailystar.co.uk.

Sursă foto: Twitter