Coca-Cola, decizie radicală în criza coronavirusului: ”În această perioadă dificilă, am hotărât să…”

Publicat: 31/03/2020 | 11:17
Coca-Cola, decizia radicală în criza coronavirusului: ”Am hotărât să...”

Este criză medicală fără precedent la nivel mondial, iar lupta împotriva COVID-19 se desfășoară la toate nivelurile. Numărul deceselor crește, iar cel al persoanelor infectate a atins cote alarmante. Se iau măsuri restrictive pe toate meridianele, iar cercetătorii încearcă să descopere, cât mai repede, un vaccin care să învingă ”ucigașul tăcut” care a făcut atâtea victime într-un interval de timp foarte scurt.

În contextul pandemiei de coronavirus, Coca-Cola a postat un anunț surprinzător pe pagina de socializare, transmițând că s-a luat o decizie radicală. Fiind vorba despre o ”perioadă dificilă”, comunicarea ”publicitară” este stopată începând cu luna aprilie și până la o dată care va fi comunicată ulterior. Reprezentanții companiei au mai transmis că pun pe primul plan sănătatea și siguranța angajaților, indiferent de locul unde aceștia activează.

”În această perioadă dificilă, am hotărât să oprim orice comunicare publicitară. Prioritatea noastră este siguranța și sănătatea angajaților noștri precum și a comunităților în care activăm. Compania Coca-Cola, partenerii îmbuteliatori și Fundația Coca-Cola donează peste 120 milioane de dolari la nivel global pentru a susține lupta împotriva COVID-19 în comunitățile afectate”, se menționează pe pagina de socializare a companiei Coca-Cola.

(CITEȘTE ȘI: REACȚIA SUCEVENILOR DUPĂ CE ORAȘUL A FOST BĂGAT ÎN CARANTINĂ TOTALĂ)

Reacții ale internauților: ”Și care este legătura…?”

Bineînțeles, anunțul reprezentanților Coca-Cola a declanșat și o serie de comentarii făcute de internauți, aceștia ffiind pro sau contra anunțului făcut.

”Super, felicitari, falimentati o industrie, super contributie in aceasta perioada grea. Era chiar cazul acum sa va concentrati pe sanatatea comunitatilor in care activati. Sa inteleg ca scoateti bauturile de pe piata, ca altfel nu vad cum”, ”Bravo multă sănătate”, ”Marketingul, logistica și mercantizarea sunt amânate și cu banii rămași faceți donații? Donație nu inseamna sa iei de la saraci și sa dai la alți saraci ?”, ”Doneaza 120 mil de $ nu pentru ca sa ajute pe cineva,nu exista corporatii care fac asa ceva.Fac asta pentru ca legea le permite sa fie scutiti de taxe, per total mult mai mult decat doneaza si treaba asta este valabila in toate tarile”, ”Wow! Felicitari!”, ”Si care este legatura dintre publicitate si siguranta angajatilor? Cineva chiar a gandit comunicatul asta sau la birouri ramasese doar paznicul si l-ati pus pe el sa dea ceva pe Facebook care sa nu sune a „am fost trimisi acasa in fara plata si s-au taiat bugetele pentru reclame”?”, au fost doar câteva dintre comentariile postate pe pagina de socializare a companiei.

(VEZI ȘI AICI: ÎNCĂ TREI PERSOANE CU MURIT DIN CAUZA CORONAVIRUSULUI. NUMĂRUL DECESELOR A AJUNS LA 68)