Cum a reușit un pasager de la clasa business să întârzie 3 ore un zbor. Un bilet costă aproape 7.000 de dolari! A fost escortat din avion de forțele de ordine

Publicat: 11/07/2023 | 12:47
Ce doleanțe a avut un pasager al zborului Houston - Amsterdam

Un pasager de la clasa business a reușit să întârzie câteva ore un zbor, pe ruta Houston – Amsterdam. Pentru un asemenea bilet, călătorii trebuie să scoată din buzunare câteva mii de dolari. Pasagerul „problematic” a avut o doleanță pe care personalul de la bord nu a putut să i-o îndeplinească. Ulterior, persoana respectivă a fost escortată din avion de forțele de ordine. Iată detaliile mai jos, în articol.

Un bărbat a reușit să întârzie un zbor timp de trei ore. Este vorba despre unul dintre zborurile companiei United Airlines, pentru ruta Houston – Amsterdam. Pentru un zbor „one way”, pasagerii trebuie să plătească o mică avere doar pentru un singur bilet. Costă aproape 7.000 de dolari tichetul de zbor. Unul dintre pasagerii care a plătit pentru un asemenea zbor a ajuns să fie pur și simplu „expulzat” de la bordul avionului de către forțele de ordine. Însă, care a fost, de fapt, motivul principal?

Un pasager de la clasa business a fost dat afară din avion

Nervos din cale-afară, un bărbat a ajuns să fie dat afară din avion de autorități, reușind să întârzie zborul pentru trei ore. În cursul zilei de duminică, 9 iulie, s-a îmbarcat pentru cursa ce urma să ajungă în Amsterdam. Enervat că nu se afla la bord mâncarea pe care dorea să o consume, a început să intre în conflict cu personalul. În urma acestui incident, a fost escortat din avion de forțele de ordine. Având în vedere această situație, reprezentanții companiei aeriene au transmis o reacție.

„Zborul United 20 de la Aeroportul Intercontinental George Bush către Amsterdam a fost deviat către Aeroportul Internațional O’Hare și a aterizat în siguranță în urma unei tulburări provocate de un pasager. Forțele de ordine au întâmpinat aeronava la poartă și au escortat pasagerul din avion. Aeronava a continuat apoi spre Amsterdam”, au declarat reprezentanții companiei aeriene, pentru The Guardian.

Vezi și BĂTAIE CA-N FILME ÎNTR-UN AVION RYANAIR. MOTIVUL PENTRU CARE PASAGERII ȘI-AU CĂRAT PUMNI ȘI PICIOARE ESTE UIMITOR

Nu este prima oară când companiei aeriene îi sunt aduse critici. Pasagerii beneficiază de preparate culinare delicioase la bordul avionului. Printre acestea se numără vita la cuptor, ricotta sărată cu paste sau somon la cuptor cu lămâie. De altfel, există și amenzi pentru cei care încalcă regulile sau sunt indisciplinați. De exemplu, cea mai mare amendă poate fi de 37.000 de dolari, pentru fiecare regulă încălcată. În funcție de gravitatea situației, se poate ajunge la urmărire penală, potrivit Administrației Federale a Aviației.

Vezi și SUTE DE ROMÂNI ȘI-AU PETRECUT NOAPTEA ÎNTR-UN AEROPORT DIN PORTUGALIA, DUPĂ CE ZBORUL LE-A FOST AMÂNAT FĂRĂ MOTIV. CE EXPLICAȚIE A DAT COMPANIA

Sursă foto: colaj Pixabay