Cum l-au așteptat angajații Tarom pe Mihai Șora în avion, după ce filozoful nu s-a putut înregistra pe site-ul companiei pentru că e prea bătrân

Publicat: 07/05/2019 | 16:18

Conducerea companiei Tarom nu a rămas indiferentă la criticile pe care Mihai Șora le-a adus. Astfel, filozoful a fost așteptat de piloți și de stewardese, atunci când a revenit pe aeroport, pentru un nou zbor.

”Ne bucurăm că l-am avut la bord pe domnul Mihai Șora și sperăm să-l avem pasager mulți ani de acum înainte, fidelizându-l cu abonament viager”, este inserat mesajul la fotografia de ”grup”, cu Mihai Șora între piloți și stewardese.

În urmă cu doar câteva zile, filozoful criticase Tarom pentru că nu putea să se înregistreze pe site-ul ei din cauza vârstei înaintate.

Mihai Șora, atac dur la adresa companiei Tarom: ”Dragă Tarom, roboțelul dumitale…”

Compania TAROM a stârnit un val de controverse după ce Mihai Șora a explicat pe contul său de Facebook situația absurdă cu care s-a confruntat din cauza companiei aeriene.

Mihai Șora a avut parte de un incident ”neplăcut”. Filosoful acuză compania că nu se poate înregistra pe site-ul lor pentru că are 100 de ani: „Dragă Tarom, roboțelul dumitale nu-mi îngăduie să scriu „1916“ la anul nașterii. Nu vrea mai jos de „1919“. Ești bună să-i lungești circuitele? Scroll down, sus inimile. Mulțumesc. Un călător de 100+ #păsări-lăți-lungilă”, scrie Mihai Șora pe rețelele de socializare.

Compania nu a întârziat să apară și o replică din partea lor: „La mulți ani și să fiți sănătos! Va cerem scuze, să nu vă supărați pe noi/ Frumos este să respectăm pe toată lumea și să nu vorbim despre ce ar trebui alții să facă. Bilete gratuite nu se oferă pe Facebook, pentru audiență. Gesturile se fac în privat, fără public. Mulțumim pentru înțelegere.”

Cristian Blanuta
Cristian Blănuță este redactor la CANCAN.RO, site care face parte din Grupul de Presă GÂNDUL. A început să lucreze în mass-media în anul 1996, la ziarul MONITORUL DE BACĂU. Au urmat ZIARUL DE BACĂU, PROSPORT (Ediția ... citește mai mult