De ce produsele de la Mega Image au preţuri diferite în magazine situate la distanţă de 350 metri? Cum explică reprezentanţii diferenţele de până la 10%

Publicat: 13/04/2023 | 14:06
Mega Image (Foto: captură video)

Reprezentanții Mega Image adoptă strategii diferite în ceea ce privește vânzarea sticlelor de lapte din gama „Lăptăria cu caimac”. Sau cel puțin asta reiese dintr-o analiză efectuată recent de cei de la Ziarul Financiar. Jurnaliștii au descoperit că aceeași marfă de la producătorul sus menționat poate fi cumpărat la două prețuri diferite de la supermarketuri sub brandul Mega, aflate la o distanță de doar 350 de metri unul față de celălalt. Iată cum „justifică” eroarea reprezentanții companiei. 

Într-un supermarket de pe strada Mihai Eminescu din București, o sticlă de lapte la 1 litru a fost vândută cu 11,99 lei, iar la o distanță de 350 de metri într-un Mega Image de pe Calea Moșilor, aceeași sticlă a fost vândută cu 10,9 lei, o diferență de 10% mai ieftin. Nicio sticlă de la același brand nu era la promoție în acea perioadă.

Cum comentează reprezentanții Mega Image diferența de preț

Reprezentanții lanțului de magazine nu au oferit o justificare clară pentru sursa citată, în ceea ce privește diferența de preț, ci mai degrabă au dat un răspuns total diferit, care nu are nicio legătură cu realitatea.

„Mega Image aplică aceeaşi politică de preţ în cadrul magazinelor operate sub brandul Mega Image. Politica de preţ Mega Image are caracter confidenţial şi este construită în funcţie de propriile politici comerciale şi cu respectarea în totalitate a cerinţelor legale aplicabile. Suntem încrezători că Mega Image practică preţuri competitive (…).”, au anunțat reprezentanții Mega Image, pentru Ziarul Financiar. 

Laptele din gama „Lăptăria cu Caimac” / foto: Facebook

CITEȘTE ȘI: Câți lei costă un drob de miel în Mega Image și în Carrefour București

De unde provin ouăle de tip L ce se găsesc la Mega Image

Răzvan Munteanu, CFO Mega Image, a declarat că produsele vândute în magazinele locale sunt de proveniență din România.

”Mai mult de jumătate din produsele vândute în magazinele Mega Image sunt produse în local. Ca regulă generală, semnificativ mai mult de jumătate din ceea ce vindem în România este produs în România. De multe ori e nevoie să importăm produse de patiserie, ciocolată, fructe exotice, produse de îngrijire personală şi a casei, carne câteodată”, spune Răzvan Munteanu, CFO Mega Image, în cadrul unei conferințe de presă.

VEZI ȘI: Ce salariu are un casier de la Mega Image? De necrezut câţi bani primesc ceilalţi angajaţi