De necrezut! Ce a găsit un bărbat din Alba Iulia într-un colet, după ce și-a comandat o pereche de adidași de pe Facebook, cu 175 de lei

Publicat: 30/05/2023 | 10:33
Surpriză neplăcută pentru un bărbat din Alba Iulia când a deschis un colet / Sursă foto: colaj Pixabay

Un bărbat din Alba Iulia a avut parte de o surpriză nu tocmai plăcută, în momentul în care a deschis un colet, acasă. Și-a comandat o pereche de adidași de pe Facebook, pentru care a plătit suma de 175 de lei. Însă, în momentul în care și-a despachetat produsul, a sesizat că și-a luat țeapă. Iată mai jos, în articol, ce a găsit în colet.

Nu mai este un secret faptul că pe internet se pot da țepe la drum mare. De exemplu, există utilizatori care au comandat de pe diverse platforme de social media produse electronice. Dar în cutii, când le-au deschis, au descoperit că erau cartofi sau pietre. De altfel, alți utilizatori au comandat diverse decorațiuni de pe internet, iar în pachetul adus de curier se aflau la dimensiuni mult mai mici față de cele expuse pe internet. Au primit chiar alte produse, care, nici măcar, nu erau similare. În plus, nu trebuie să trecem cu vederea peste comenzile făcute online în urma cărora clienții nu primesc pachetele.

Surpriză pentru un bărbat din Alba Iulia care și-a comandat adidași de pe Facebook

De altfel, într-o situație similară precum una dintre cele expuse mai sus se află și un bărbat din Alba Iulia. Pe platforma Facebook a văzut o pereche de adidași care i-au plăcut, așa că i-a comandat. Însă, întreaga „aventură” a început în momentul în care coletul i-a ajuns acasă. Pentru produsul comandat a plătit suma de 175 de lei.

Bărbatul din Alba Iulia și-a comandat o pereche de adidași de pe internet, pentru care a plătit 175 de lei. Însă, în momentul în care curierul a sosit cu produsul acasă, bărbatul a constatat că nu este cel pe care, de fapt, îl solicitase. Cetățeanul a comandat o pereche de adidași pentru bărbați, mărimea 41, însă, în realitate, a primit o pereche de încălțăminte pentru femei, mărimea 39.

Vezi și MAI MULȚI ROMÂNI AU RĂMAS FĂRĂ PRODUSELE PE CARE LE COMANDASERĂ LA EASYBOX. METODA PRIN CARE AU FOST PĂGUBIȚI DE O GRUPARE INFRACȚIONALĂ

A făcut plângere la poliție

A încercat să ia legătura cu vânzătorul, însă numărul de telefon nu mai era disponibil. Întregul incident a avut loc în luna noiembrie a anului 2022, iar după mai bine de jumătate de an, nici acum nu s-a aflat cine a fost expeditorul. Bărbatul din Alba Iulia a făcut, atunci, plângere la poliție.

„În data de 13.11.2022, ca urmare a vizionării unui anunț pe rețeaua de socializare Facebook privind vânzarea de încălțăminte, persoana vătămată a comandat o pereche de adidași bleu cu alb, în valoare de 150 lei, mărimea 41, primind un mesaj text pentru a confirma comanda”, au transmis oamenii legii.

Nu a fost găsit expeditorul

Prejudiciul rămâne, în continuare, 175 de lei, adică suma pe care bărbatul din Alba Iulia a plătit-o pentru produs.

„În data de 15.11.2022, în jurul orei 10:00, persoana vătămată a primit prin intermediul societății de curierat un colet pentru care a achitat suma de 175 lei. După deschiderea pachetului a constatat că bunul livrat nu corespunde cu cel comandat, în colet fiind o pereche de adidași de damă, mărimea 39.

Având în vedere acest fapt, persoana vătămată a încercat să ia legătura telefonic cu vânzătorul, apelând atât numărul de telefon, cât și numărul de telefon, menționat pe avizul de la societatea de curierat. Niciunul dintre numerele de telefon nu era funcțional.

Valoarea prejudiciului reclamat este de 175 lei, sumă cu care persoana vătămată s-a constituit parte civilă în cauză. Până în prezent au fost efectuate toate verificările. Nu s-au putut obține date sau informații care să conducă la identificarea persoanei care a indus în eroare persoana vătămată”, au transmis autoritățile, potrivit observatornews.ro.

Citește și „FĂRĂ SCRIS, FĂRĂ DESENE, DOAR CU GLAZURĂ ROȘIE PE MARGINI!” CE TORT A PRIMIT CLIENTUL, DE FAPT

Sursă foto: colaj Pixabay