După doar două ediții din noul sezon, a fost făcut anunțul bombă despre „Românii au Talent”

Publicat: 16/02/2019 | 14:13
După doar două ediții din noul sezon, a fost făcut anunțul bombă

A doua ediție a show-ului ”Românii au talent” s-a bucurat de o audiență uriașă, iar televiziunile concurente s-au văzut nevoite să-și recunoască înfrângerea. Cifrele arată că Pro TV a dominat clar seara, iar victoria a fost zdrobitoare.

Pare incredibil, dar Pro TV a avut cifre și de… șapte ori mai mari decât Kanal D, care a difuzat un serial turcesc, Povestea noastră, iar Antena 1 filmul Asasin American și Ultimul trib.

Paginademedia.ro a prezentat audiențele obținute de show-ul Românii au talent, ediția a doua, din 15 februarie.

NAȚIONAL

A doua ediție a show-ului de talente a avut peste 3,7 milioane de telespectatori, la nivel național, peste ediția de debut.

Kanal D a avut poziția secundă, în timp ce Antena 1 a fost la distanță de primele două cu puțin peste jumătate de milion de privitori.

Vârful național

Minutul de aur la nivel național a fost de 4,6 milioane de telespectatori, 26,1% rating și o cotă de piață de 55,7%, la ora 22.12.

URBAN

Românii au talent a adus Pro TV o medie de aproape două milioane de orășeni și a fost peste ediția de debut. Totodată, Kanal D a avut cifre de cinci ori mai mici față de lider, în tim ce Antena 1 a avut audiențe de opt ori mai mici decât Pro TV.

COMERCIAL

Show-ul de talente de pe Pro TV a atras cifre mai mari decât la prima ediție și pe publicul comercial. Producția a avut o medie de 830.000 de privitori tineri.

Kanal D a fost la distanță cu o medie de 144.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 125.000 de telespectatori, media.

Vârf comercial

1.006.000 de persoane au fost pe Pro TV în minutul de aur al show-ului, la ora 22.13. Ratingul a fost de 26,1%, iar cota de piață de 52,4%.