Este gafa anului! Detaliul jenant observat de un telespectator la Pro TV. Unde au pus orașul Focșani pe harta României

Publicat: 27/03/2020 | 08:58
Este gafa anului! Detaliul jenant observat de un telespectator la Pro TV. Unde au pus orașul Focșani pe harta României

La Focșani sunt 20 de cazuri confirmate de pacienți infectați cu noul coronavirus, toate la Spitalul Militar din localitate. Criza coronavirusului afectează întreaga Românie, iar informațiile circulă cu o viteză amețitoare. Pro TV a prezentat o hartă cu persoane infectate, la nivelul României, numai că totul s-a transformat într-o gafă hilară.

Poate tocmai din această cauză sunt puși în fața unui fapt împlinit de către cei de la Pro TV. Astfel aseară, aceștia au reușit să dea o lovitură de proporții tuturor celor din Focșani, prezentînd o imagine în care orașul este plasat… în Ardeal. Poate că Pro TV deține informații pe care toate celelalte posturi – sau profesorii de geografie – nu le dețin, cert este că uimirea telespectatorilor atenți la detalii a fost foarte mare.

Se poate vorbi deja despre gafa anului la Pro TV, iar locuitorii din Focșani se întreabă dacă vor trebuie să își schimbe cărțile de identitate.

(CITEȘTE ȘI: NU E BANC! CÂȚI LEI CÂȘTIGĂ „APLAUDACII” DE LA ROMÂNII AU TALENT DE LA PRO TV)

Pro TV a mai ”comis-o”

În timpul emisiunii ”Șef sub acoperire” – care a durat 53 de minute, telespectatorii (dar nu numai ei, ci un membru CNA) au observat că, pe ecran, a apărut sigla unei companii timp de… 14 minute. În astfel de condiții, Consiliul Național al Audiovizualului a luat atitudine, considerând că totul a fost, de fapt, publicitate mascată.

Cristina Pocora – membru CNA – a considerat că a fost vorba despre o ”sfidare pe față”, sigla BGS apărând timp de 14 minute, fiind vorba despre un adevărat ”bombardament” mediatic. Cristina Pocora a precizat că va solicita și monitorizarea celorlalte ediții ale emisiunii ”Șef sub acoperire”.

„Am făcut această autosesizare pentru că s-a întâmplat ca într-o joi seară să am televizorul deschis pe Pro TV și să apară această emisiune. Când am auzit prima dată BGS, nu mi-a sărit părul din cap, dar mi s-a părut atât de agresivă, că apărea BGS în fiecare secundă (…) Mie mi se pare că suntem sfidați pe față. Mi s-a părut foarte agresiv. Efectiv m-am simțit bombardată și jignită. Văzând toată această monitorizare, voi cere și monitorizarea celorlalte ediții cu ceilalți Șefi sub acoperire. Pentru că, din punctul meu de vedere, este o publicitate mascată și nu este una de bun simț. Mi se pare că este una foarte agresivă chiar și pentru felul meu de indulgent de a privi lucrurile”, a declarat Cristina Pocora, membru CNA, conform paginademedia.ro.