Fosta designerului Mihai Albu e… neagră de supărare pe tot ce mişcă! „Doamna cu găina” l-a luat la măciuce pe cel care efectiv a „inventat-o”!

De: Cancan
Publicat: 20/04/2017 | 00:00

Cine e mai tare pe marketing erotic: Iulia Albu sau Dumnezeu? Iulia zice că ea

Ca să nu vă mai luăm aşa pe departe, vă explicăm scandalul iscat de fosta nevastă a lui Mihai Albu: omul a făcut şi el un shooting recent cu o tipă dezbrăcată care purta doar pantofi, iar Iulia a sărit cu gura (gură care, iată, cum spune şi străvechea expresie românească, bate c**-ul gol) că ideea e furată de la ea. Sanchi. În sensul că, pe vremea când se iubeau, Iulia ar fi venit cu propunerea de promovare a pantofilor soţului prin încălţarea unei (alte) dudui goale cu dânşii. Zice Iulia pentru Wowbiz: ”Campania publicitară pe care am semnat-o atunci pentru fostul meu soţ s-a dovedit o mişcare de imagine extraordinară pentru brandul Mihai Albu, aşa că nu mă miră reiterarea temei.”

Pe scurt, dacă n-aţi înţeles, Iulia Albu pretinde că, după modelul unor înţelepţi care au inventat apa caldă, ea a inventat femeia dezbrăcată. Orice search ceva mai dedicat pe Google ne arată că Mihai Albu a făcut cel puţin patru campanii în care echipa cu pantofii proprii nişte fotomodele dezbrăcate înainte de anul 2004, când s-a căsătorit cu Iulia, deci înainte de campania ”semnată” de ea. Modelele Crina Vărzaru (2001), Silvia Giurcă (2002), Ioana Denes şi Liliana Bugac (2003) sau Claudia Neghină (2004) pot confirma asta. Apropo, dacă tot v-aţi apucat de căutat după poze, să ştiţi că ultima ispravă a lui Mihai Albu este comisă cu modelul Ana Maria Ilinca, dar mai aveţi puţintică răbdare să citiţi textul ăsta înainte să trageţi jaluzelele şi să vă închideţi copiii în cameră.

De altfel, noi am insinuat încă din începutul acestui text că femeia dezbrăcată este o campanie extrem de veche, semnată de Dumnezeu Însuşi la începutul lumii. Cam toţi designerii de pantofi, de la El încoace, aşadar, s-au gândit să încalţe modele dezbrăcate. Aşa cum ştim deja că s-au gândit şi producători de costume de baie (da, aţi ghicit, acele modele pe care le vedeţi în bikini sunt îmbrăcate DOAR în costume de baie, ce idee, fantastic!), pălării sau chiar ochelari de soare. Dar aşa e când creatoarii se ceartă între ei, unul de modă, altul de tot ce ne înconjoară. Ne scuzaţi! Ni se şopteşte în cască să ne corectăm, pentru că Iulia Albu nu e creatoare de modă. Dar ce e, frate, chiar aşa?! Putem să-i zicem creativă de modă, măcar, dacă tot a semnat campaniile astea măreţe?

Iulia f**e tot ce mişcă, iar dacă nu mişcă îi dă un ghiont

Poate şi faptul că e de meserie jurat la ”Bravo, ai stil!” (faptul că a umblat cu găina în cap a făcut-o iată utilă, întotdeuna e nevoie de un bufon) o face pe Iulia Albu să fie destul de supi în ultima vreme şi să se lege de absolut toată lumea. În Săptămâna Mare, doar ca să-i arate Creatorului cel mare că nu-L respectă câtuşi de puţin, Iulia le-a luat de păr la pachet pe Andreea Marin şi Mihaela Rădulescu şi a executat curăţenia de Paşti cu trupurile îmbrăcate urât (susţine ea) ale acestora. ”Deplorabile”, „lamentabile”, ”ieftine”, ”semi-mediocre”, ”ridicole” sunt doar câteva dintre adjectivele folosite de aşa zisul critic de modă (oare o fi în nomenclatorul de meserii asta cu ”critic de modă”?) Iulia Albu pentru cele două dive. La final, le recomandă amândurora să ia lecţii de la emisiunea pe care o prezintă, semn că de fapt Iulia nu vrea decât o colaborare.

De altfel, fosta soţie a lui Mihai Albu a mai mâncat de dulce în perioada postului mare şi cu referire la Mădălina Ghenea, Lora şi altele, semn că cea mai sigură ţinută în care poate apărea o vedetă de la noi ca s-o satisfacă pe imposibila Iulia este una fără haine complet. Doar că mare atenţie să nu fie încălţate, dacă fac asta, că nici atunci nu e bine: ăla e plagiat după Iulia.

Ana Manole