Gica Popescu l-a scos din sarite pe SOV! Cei doi s-au intalnit dupa gratii si…”Il injuram, a stricat locul! Imi era antipatic!”

De: Cancan
Publicat: 26/05/2015 | 19:53

Sorin Ovidiu Vintu a povestit, zilele trecute, o intamplare legata de Gica Popescu. Pe blogul sau, fostul patron al postului Realitatea tv a dezvaluit cum a ajuns sa-l invidieze pe cel pe care colegii de la nationala l-au poreclit Baciul.

Sorin Ovidiu Vantu

Intamplarea a avut loc in delta, acolo unde SOV obisnuia sa mearga vara pentru relaxare. Printre ocopatiile omului de afaceri se numara si pescuitul, iar in acest sens, zvonistica de pe balta reprezenta o documentare sanatoasa in vederea prinderii “monstrului”.

Operatiunea monstru cu SOV si Gica Popescu

De fiecare data cand are ocazia, Sorin Ovidiu Vantu se relaxeaza in delta

Iar intr-o zi, “monstrul” s-a aratat si a fost agatat in carligul fostului component al „Generatiei de Aur”. Povesteste pescarul Vintu: “Nimic nu prevestea vestea cumplita pe care aveam s-o primim de la un alt infocat iubitor al deltei – dl. Raduta. Acesta, in trecere fiind, ne-a vazut pe ponton si se apropiase cu barca de noi. “Salut, baieti! Am urcat doar sa va spun ca “merge” crapul si somnul pe Chilia”, striga in timp ce-si lega barca de una dintre balustrade. Sare apoi vioi pe punte si ne strange mainile cu o fata zambitoare. Ieri a prins Gica Popescu un somn de 83 de kg”, isi aminteste SOV momentul in care a simtit ca, citam, „mi s-a umflat ficatul!”

Gica Popescu este la inchisoare, fostul fotbalist fiind retinut in Dosarul Transferurilor

Popescu mi-a devenit brusc antipatic”

Vestile primite din lotca lipoveanului au zdruncinat din toate simtirile orgoliul de pescar al “tatalui FMI”, astfel ca acesta a plecat rapid spre locul in care fusese prins „monstrul”: “Toata bucuria acelei minunate amieze s-a dus dracului la aflarea vestii. Gica Popescu, un om pe care il respectasem pana atunci, mi-a devenit brusc antipatic. Invidia mi-a umflat ficatul peste masura. Probabil era un somn chior, a nimerit din greseala in carlig”.

Gica Popescu a prins un peste de 83 de kilograme

CITESTE SI:

Am intrat in buncarul lui Sorin Ovidiu Vantu! Ce am gasit acolo…

SOV a spus multe, dar n-a vorbit niciodata de tinerele cu care s-a iubit dupa divort. “Femeile m-au parasit pe mine, nu invers!”

“M-am intalnit cu Gica in curtea de plimbare de la Penitenciarul Rahova”

SOV este unul dintre cele mai contestate personaje din Romania anilor de dupa Revolutie

Dupa cateva ore in care a incercat sa repete performanta fotbalistului, SOV s-a lasat pagubaj, insa invidia nu l-a parasit. “Am intins unditele si ne-am pus pe asteptat. Orele treceau unele dupa altele, fara sa avem vreo tresarire pe la vreunul din cele patru bete intinse pe mal. Il injuram in gand pe Gica, acuzandu-l ca el a stricat locul. Antipatia fata de el imi crestea cu fiecare ceas care trecea si nu se intampla nimic. Ani mai tarziu, am avut onoarea sa-l cunosc si sa-i strang mana acestui exemplu de demnitate umana, in curtea de plimbare a penitenciarului Rahova. Evident ca nu i-am spus cum mi-a distrus ficatul si cate injuraturi si-a luat pe chestia asta”, a incheiat Vintu pasajul in care a povestit intamplarea de pe balta.