Îl mai ții minte pe Florin de la Hi-Q? Cum arată și cu ce se ocupă acum

Publicat: 06/01/2021 | 14:48

Îl mai ții minte pe Florin de la Hi-Q? Fostul cântăreț s-a căsătorit, are doi copii și s-a reprofilat. Are acum propria afacere, căreia îi dedică aproape tot timpul.

Florin Grozea a devenit cunoscut în showbizul autohton, ca artist, făcând parte din trupa Hi-Q, alături de Dana Nălbaru și Mihai Sturzu. Melodiile lor au avut mare succes, iar toată lumea le fredona versurile. După destrămarea formației, Florin Grozea și-a văzut de viață. Este căsătorit cu Ioana și are doi copii, Sasha și Raul iar acum are propria afacere. De la Hi-Q și emisiunile TV, până la blog, antreprenoriat și influenceri, Florin are 20 de ani de carieră.

În 2013, a înființat agenția ”Hit Yourself Consulting”, care se concentrează pe influencer marketing, unde conectează brandurile cu peste 600 de influenceri. A lansat, de asemenea, și un nou start-up, care se numește MOCAPP – o platformă de automatizare a campaniilor cu influenceri. (VEZI ȘI: MIHAI STURZU DE LA HI-Q S-A LĂSAT DE MUZICĂ ȘI S-A FĂCUT PILOT! CUM I S-A SCHIMBAT VIAȚA)

Invitat în platoul de la iLikeIT, Florin a vorbit despre primul studiu care analizează influencerii de pe Instagram din România. Fostul membru al trupei Hi-Q a afirmat faptul că și în țara noastră există influenceri care falsifică numărul de urmăritori.

”E clar că piața influencerilor din România e aliniată la ce se întâmplă în Europa și Statele Unite, în general în America de Nord, așa încât, pe lângă lucrurile cu care ne putem lăuda, avem și provocări. Și anume, una dintre provocările cele mai mari în momentul de față în social media este acest fenomen de fake followers, de fake influencers – în limba română, de urmăritori falși – care practic strică toate statisticile și cumva ne duc în direcția de fraudă. Dacă este vorba de influencers care vor să lucreze cu branduri, cu companii, mulți dintre ei și-au dat seama că pot să-și umfle audiențele pentru a părea mai interesanți în fața companiilor”,

Vorbim despre nano influenceri, adică acei creatori care au între 1000 și 5000 de urmăritori. La ei, se vede și în grafic, engagement rate, adică cât de apopiați sunt oamenii de acești influenceri, engagement rate este cel mai mare și chiar este mai mare decât media în social media din restul lumii. De ce se întâmplă asta?

Pentru că sunt în general creatori de conținut care sunt pe nișă foarte mici și care au, cum le zicem noi, prieteni ai prietenilor în jurul lor. Nu sunt vedete, nu sunt oameni pe care nu poți să-i atingi, sunt undeva departe, sunt oameni ca mine și ca tine care pun conținut și fac conținut, care este foarte autentic. Și atunci, iată, lumea îi iubește pe aceștia”, a spus Florin Grozea.