Istoria RATB in imagini! De la masini cu roti de lemn la “bolizi” Mercedes! Uite cum aratau primele autobuze!

De: Cancan
Publicat: 13/01/2014 | 00:03
Autobuze RATB nu sunt cu nimic mai prejos decat cele din marile metropole europene

Un mijloc de transport in comun marca Chevrolet, dotat cu emblema STB din 1929

La 1936, la doar cativa ani de la renuntarea la mijloacele de transport trase de cai, Regia obtine exclusivitatea transportului in comun cu tramvaie si autobuze pentru Bucuresti.

Un autobuz Renault din 1925

Citeste si RATB-ul s-a pregatit de iarna! Autobuzele si troleibuzele au fost “incalatate” cu cauciucuri de iarna!

Surpriza de sarbatori! Soferii RATB sunt controlati cu etilotestul inainte sa intre pe traseu!

 

Atunci Capitala avea o suprafata de 31.000 de hectare, inclusiv 12 comune suburbane pentru care asigura transportul. Parcul de autobuze era de 392 bucati, marci ca Renault, Chevrolet si Henschel, care functionau pe 22 trasee.

Un mijloc de transport in comun, Henschel Diesel pe Bulevardul. Lascar Catargiu, folosit in 1938

Parc de 1.000 de Mercedes-uri!

Astfel, de la autobuzele care avea roti din lemn cu benzi de cauciuc, Regia a ajuns acum la un parc de 1.000 de masini ultra modern, dintre care jumatate dotate cu aer conditionat. (A.S.) (Sursa foto orasulluibucur.blogspot.ro)

Primul autobuz fabricat la uzinele Tudor Vladimirescu in 1958

Autobuz Skoda Karosa SM 11 din 1970

Un autobuz DAC 117 UD, care este prevazut cu instalatie de alimentare cu gaz, care a fost realizata la ITB – URAC in 1985

Autobuze RATB nu sunt cu nimic mai prejos decat cele din marile metropole europene