Lansare cu urare, de la Netflix! Cum s-a folosit colindul „Florile Dalbe”, în promovarea unui serial și cum a devenit alpaca lui Godină vedetă

Publicat: 21/01/2020 | 10:34

Netflix a reușit performanța! Potrivit topului ADC pe luna decembrie, platforma a deținut cea mai bună campanie a finalului de an. Este vorba de spotul de lansare a serialului The Witcher, care s-a bazat pe o idee ce a devenit rapid favorita topului. 

Paginademedia.ro informează că spotul de promovare a serialului The Witcher s-a bazat pe o idee care a fost considerată a fi cea mai bună campanie a finalului de an, potrivit topului ADC de pe luna decembrie. Spotul s-a bazat pe reinventarea colindului „Florile Dalbe”, transformat mai apoi în „pletele dalbe”, cu ocazia venirii „vânătorului” în România.

Ideea de promovare s-a dovedit a fi atât de bună, încât a ocupat prima poziție în categoria Digital. „O dovadă că publicitatea funcționează (pentru mine). Trebuie să recunosc că abia după ce am văzut The Witcher varianta „ler” am apăsat aproape imediat „My List”. O execuție frumoasă care a reușit să îmbine cu succes tradiționalul colind cu mai noua tradiție: Binge watching-ul de Crăciun”, a declarat Silviu Antohe, Group Creative Director MullenLowe România & membru ADC*RO, despre proiectul Netflix.

Nici locul doi nu a fost de dat la o parte, căci a fost ocupat de un spot al cărui protagoniști au fost Micutzu, dar și alpaca lui Marian Godină. Pe lângă Pablo, care a captat imediat atenția, un alt element prezent în spot a fost muzica trap.