LIDL și Farmacia Tei au bătut palma pentru un parteneriat-surpriză pe piața din România. Ce urmează să vedeți în supermarketuri

Publicat: 03/04/2024 | 14:22
Lidl România face angajări/ Sursa foto: Arhivă CANCAN

Lidl și Farmacia Tei au făcut un parteneriat, în mare secret, care a dus la promovarea produselor farmaceutice ale acesteia în aplicația Lidl.

Această inițiativă a ridicat întrebări cu privire la motivele pentru care Lidl ar promova o companie farmaceutică condusă de Roxana Maftei. În plus, o nouă colaborare între cele două companii a fost implementată cu discreție, sub forma unei „fuziuni” a brandurilor, cu scopul de a atrage mai multă atenție și interes din partea clienților.

Citește și: MOTIVUL RASIST PENTRU CARE UN TÂNĂR NU A FOST LĂSAT SĂ INTRE ÎNTR-UN SUPERMARKET LIDL DIN CLUJ-NAPOCA

Parteneriat secret între Lidl și Farmacia Tei

Pe site-ul și în aplicația retailerului german, Farmacia Tei și Bebe Tei sunt în prim plan, beneficiind de poziții de promovare de top. Farmacia Tei atrage atenția cu o reducere de 20% pentru produsele Bioderma, în timp ce Bebe Tei oferă promoții similare pentru produsele destinate bebelușilor.

„Noi și Lidl România am dat mâna într-o colaborare de zile mari! De acum suntem parteneri în loialitate pe Lidl Plus! Începând de astăzi ne vei găsi în secțiunea „parteneri” cu extra promoții la produsele preferate!”, a spus Farmacia Tei.

Un aspect interesant este parteneriatul deja încheiat între Lidl și Mr Dax, rivalul recent al companiei. În paralel, Sensiblu își extinde prezența, în special în mall-uri și spații comerciale mari, atrăgând clienți de la Tei, care, în ciuda numelui, pare să își piardă terenul. Chiar dacă cozile mai scurte îi fac pe mulți să își îndrepte atenția către alte surse, Sensiblu reușește să atragă noi clienți datorită prețurilor competitive.

Lidl are mai mulți parteneri în România

Germanii au făcut o mișcare strategică în România, stabilind parteneriate solide cu diverse companii locale. Acestea sunt cele care au încheiat parteneriate cu Lidl pentru a beneficia reciproc de promovare sau publicitate, fără a plăti o taxă:

  • Farmacia Tei;
  • Bebe Tei;
  • Yves Rocher;
  • Avis;
  • Logischool;
  • Cărturești;
  • Flip;
  • Janta.ro;
  • Generali;
  • Rowenta;
  • Tefal;
  • Homelux;
  • Mobexpert Outlet;
  • Zitamine;
  • Electrolux;
  • Fundația Calea Victoriei;
  • Academia Titi Aur;
  • Romania Driving Experience;
  • Bitdefender;
  • Lensa;
  • Dr.Max;
  • Destiny Park;
  • Cewe;
  • Contakt;
  • Ajusto.

Fiecare companie parteneră oferă beneficii și oferte exclusive pentru posesorii aplicației Lidl Plus. Această strategie atrage o mulțime de clienți să descarce aplicația și să facă achiziții de la aceste firme, ceea ce generează beneficii pentru toate părțile implicate.

Citește și: MARELE SECRET DE LA LIDL, AUCHAN, KAUFLAND ȘI MEGA IMAGE. CLIENȚII INTRĂ, DAR NU ȘTIU CĂ IMAGINEA PE CARE O VĂD E ATENT GÂNDITĂ