Mihaela Rădulescu și-a umilit primul iubit! Ce spune despre noaptea eșuată de amor în care și-a pierdut inocența: „Cred că are și astăzi probleme”

Publicat: 24/11/2020 | 11:47

De-a lungul timpului, subiectul legat de pierderea virginității în rândul vedetelor a fost unul dintre cele mai controversate. În „gașca” divelor care au vorbit deschis despre prima noapte de amor se încadrează și Mihaela Rădulescu!

Mihaela Rădulescu a vorbit mereu deschis despre viața ei personală. La un moment dat, diva de Monaco a fost întrebată cum anume a decurs prima noapte de amor pentru ea.

Cu umorul său caracteristic, Mihaela Rădulescu a mărturisit că noaptea în care și-a pierdut virginitatea a fost una dezastruoasă, din cauza primului său iubit pe care l-a caracterizat ca fiind stângaci și complexat. Mai mult, vedeta l-a umilit cumplit pe bărbat, spunând că acesta cu siguranță este și în prezent la fel de slab.

  „Aveam aproape 17 ani, muream de curiozitate și aproape că eu am provocat „experiența”. Iubitul meu mă tot săruta, mă tot amețea, dar era mult prea timid pentru planurile mele. Am preluat conducerea, urmându-mi instinctul, căci experiență nu exista, eram mult mai liberă decât el, care era oarecum îngrozit de ideea dezvirginării.

Am consumat întâmplarea, nu mi s-a părut nimic grozav, poate și pentru că am avut ghinionul să încep cu un bărbat stângaci și complexat, în fine, un adolescent chinuit, oarecum de familie, care, cred, că și astăzi are probleme la așternut (să mă scuze!)”, mărturisea Mihaela Rădulescu, pentru revista Tango.

Câți bani cere Mihaela Rădulescu, pentru a participa la un eveniment

Mihaela Rădulescu a fost mereu apreciată și cerută la diverse evenimente, însă cei care doresc să facă acest pas trebuie să ști că vor scoate din buzunar o sumă destul de frumușică.

Potrivit libertatea.ro, Mihaela Rădulescu solicită cel puțin 5.000 de euro pe oră pentru a participa la un eveniment.

În tot acest timp, diva de la Pro TV face câteva fotografii la panou și, dacă dorește, oferă scurte interviuri jurnaliștilor prezenți. Nu este obligată, însă, sub nicio formă să promoveze produsul sau brandul pentru care s-a organizat evenimentul.