Mihai Bendeac se duce la Pro TV?! Ar fi trădarea secolului la Antena 1. „Eu vreau!”

De: Cancan
Publicat: 06/03/2019 | 08:17

Mihai Bendeac este vedeta Antenei, însă, în ultima vreme este tot mai nemulțumit de ceea ce se întâmplă în trustul său și făcut comparație cu postul concurent, Pro TV. În ultima emisiune difuzată, juratul “iUmor“ nu s-a mai putut abține și a răbufnit, după ce Delia l-a întrebat din senin dacă a făcut vreodată o…colonoscopie!

Mihai Bendeac a rămas cu gura căscată pentru câteva secunde, după care s-a dezlănțuit. “La Pro TV niciodată nu se întâmpla așa ceva, se tăia la montaj. Ei se înțelegeau din priviri. Vreau o zi in care totul este glamurous și decent. Oamenii aia au o imagine impecabila. Noi suntem vai de capul nostru. Imaginează-ți că Andra se uită la Călinescu și îl întreabă dacă și-a făcut vreodată colonoscopie. Se tăia la montaj tot. Nu poți să dai la televizor așa ceva, mai ales că vine din nimic. De ce nu suntem și noi un show mare?”, a spus Mihai Bendeac.

Pe parcusul emisiunii, Bendeac a repetat obsesiv, că “la Pro TV este profesionalism“, iar reporterul care îl intervieva îi dădea dreptate, deoarece înainte să lucreze la Antena 1, a lucrat la Pro TV.

“iUmor”, lider de audiență, sâmbătă, 2 martie

Producţia jurizată de Mihai Bendeac, Delia și Cheloo a pus Antena 1 pe primul loc în audiențe, sâmbăta seara. Peste 1,4 milioane de persoane din întreaga țară au fost cu ochii pe show-ul Antenei 1.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de show-ul iUmor, din 2 martie:

NAȚIONAL. Show-ul Antenei 1 a avut, la nivel național, peste 1,4 milioane de telespectatori. A fost sub ediția de debut, însă și de data aceasta Antena 1 a fost lider detașat. Locul secund i-a revenit Kanal D, cu Exatlon, și o medie de 1,2 milioane de privitori.

Pro TV a fost pe trei, cu filmul Jurassic World pe interval.

URBAN. Antena 1 a avut și orașele. Show-ul iUmor a fost urmărit, în medie de aproape 680.000 de persoane. Locurile doi și trei le-a revenit posturilor Kanal D și Pro TV cu cifre aproape la egalitate: în jur de 550.000 de privitori.

COMERCIAL. iUmor a avut și publicul comercial, target pe care a câștigat detașat. Postul s-a apropiat de 340.000 de telespectatori tineri. Pe locul al doilea a fost Pro TV cu aproape 290.000 de persoane, în timp ce Kanal D a avut poziția a treia cu 210.000 de persoane.