Milionarul care a cumpărat cea mai scumpă şampanie comandată în România! A făcut ”festival” la Player Club Bucharest!

De: Cancan
Publicat: 05/07/2017 | 11:44

Davide s-a distrat de milioane în Player Club Bucharest, un loc fantastic, deschis de luni până duminică (luni – joi intrarea costă 30 de lei, iar vineri – duminică este 50 de lei). Elveţianul, devenit celebru la Nuba după ce a cumpărat “dinozaurul” Armand de Brignac de 9L (VEZI AICI TOATE DETALIILE), a mai oferit o lecţie de cum se trăieşte pe picior mare.

Milionarul a cumpărat de la Player Club Bucharest zeci de sticle de şampanie, una mai mare ca alta. În jurul său au roit, logic, doar femei frumoase. Elveţianul s-a distrat de minune în locaţia de lux din zona Casa Presei. Aşa cum era şi normal, Davide a avut cea mai mare notă şi i-a impresionat pe toţi cei prezenţi cu generozitatea de care a dat dovadă pe durata festivalului cu şampanie pe care l-a organizat.

Petrecerea din Player Club Bucharest, un loc deschis toată săptămâna şi cu preţuri mai mult decât accesibile (luni-joi intrarea este 30 de lei iar vineri-duminică este 50 de lei), a fost o reuşită din toate punctele de vedere pentru Davide.

Care a promis că va reveni să se răcorească la Player Club Bucharest, o piscină superbă, cu şezlonguri de toate mărimile, baruri, DJ live, şi partyuri de dimineaţa până seara. Şi în această săptămână sunt programate petreceri care vor face istorie, iar cei care vor să vadă, cu adevărat, ce înseamnă distracţia o pot face în schimbul a 30 lei (luni – joi) sau 50 lei (vineri – duminică). (CITEŞTE ŞI: „Festival” de şampanie şi cele mai frumoase femei la PLAYER CLUB în acest weekend! Nu rataţi cea mai tare petrecere din Bucureşti!)

Davide, cel care a făcut un adevărat festin cu şampanie la Player Club Bucharest, o piscină de vis din Zona Casa Presei, a dezvoltat numeroase proiecte în sectorul IT, cu inovaţii în domeniul aplicaţiilor, al soluţiilor „mobile payment” şi al pieţei europene de „mobile marketing”. De asemenea, companiile lui au implementat soluţii de optimizare a traficului online şi este considerat, de către cei peste 100 de angajaţi ai săi, ca fiind „creierul luminat” al IT-ului din România.

This browser does not support the video element.