Netflix România, luat cu asalt după marele anunț! Serialul – fenomen are un nou sezon și urmează să fie difuzat pe faimoasa platformă de streaming

Publicat: 01/08/2023 | 11:35

Vești importante pentru fanii serialului fenomen Squid Game de pe Netflix. Reprezentanții platformei de streaming au anunțat când va apărea sezonul 2 din serialul sud-coreean. 

După cifrele de audiență record înregistrate în primul sezon al serialului, fanii așteaptă cu nerăbdare începerea celui de-al doilea sezon. Ei bine, potrivit unor declarații ale directorului de film Hwang Dong-hyuk,  Squid Game 2 ar putea apărea la finalul anului, dar nu mai târziu de începutul anului 2024. Pentru fanii care nu mai au răbdare până la apariția celui de-al doilea sezon, Netflix a lansat un trailer Squid Game: The Challenge, acolo unde se vor putea delecta cu o privire în ansamblu ale viitoarelor intrigi, jocuri la care vor fi supuși concurenții, dar și o prezentare a noilor personaje din serial. „Jucătorii vor lua parte la o serie de competiții inspirate din seria originală, cu completări neașteptate. Strategiile, alianțele și personalitățile lor vor trece fiecare printr-un test de forță pe măsură ce concurenții se deplasează” , au spus organizatorii emisiunii.

Squid Game revine la Netflix

Citește și: DESPRE CE ESTE VORBA ÎN SERIALUL SQUID GAME, DE PE NETFLIX, AJUNS UN FENOMEN GLOBAL, DAR CONSIDERAT FOARTE PERICULOS

Astfel, în noua procuție se vor alătura încă 4 personaje: Yim Si-wan, celebru actor și cântăreț, Kang Ha-neul, premiat pentru interpretarea rolurilor din filmele he Pirates: The Last Royal Treasure, Dongju: The Portrait of a Poet și Midnight Runners, și din serialele When the Camellia Blooms și Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo, Park Sung-hoon, actorul care a jucat în Justice, My Only One, The Witch: Part 1. The Subversion și The Glory și actorul și rapper-ul Yang Dong-geun, care a jucat în filmul Illang: The Wolf Brigade și Fighter in the Wind și în serealele Missing Noir M și I am Sam.

Squid Game (Jocul Calamarului) a fost lansat pe 17 septembrie 2021 și în primele 28 de zile de la lansare a ajuns pe locul 1 în peste 90 de țări, în ceea ce privește numărul de vizualizări. Serialul a fost desemnat ca fiind cea mai populară producție pe care Netflix a lansat-o vreodată: „Nu ne-am așteptat să se întâmple una ca asta, din punctul de vedere al popularității sale globale”, spunea Ted Sarandos, CEO-ul Netflix.

Citește și: CRIMINALUL DE 17 ANI DIN CRAIOVA S-A INSPIRAT DIN SERIALUL SQUID GAME DE PE NETFLIX. SIMBOLISTICA MACABRĂ A OBIECTELOR FOLOSITE DE ADOLESCENT PENTRU A O UCIDE PE MELIS, ÎN GRĂDINA BOTANICĂ