Piata Obor versus…Magazinul Cocor

De: Cancan
Publicat: 04/10/2010 | 00:00
FUTURIST. Magazinul Cocor atrage privirile trecatorilor cu arhitectura sa moderna si LCD-urile pe care ruleaza reclame luminoase

Piata Obor s-a redeschis sambata, in prezenta primarului Sectorului 2, Neculai Ontanu, care a promis ca in noul spatiu modernizat, pentru care a investit 14 milioane de euro, nu vor vinde decat producatorii. In prima faza a fost deschis doar parterul, unde se comercializeaza legume si fructe. Aici sunt amplasate 1.246 de tarabe, cu 300 mai mult decat in vechea piata. Spre sfarsitul anului, la etajul I se vor inaugura 48 de magazine destinate comercializarii carnii si produselor din carne, lactatelor si branzeturilor, iar de la magazinele ce vor fi amenajate la etajul al II-lea, tot 48 la numar, se vor putea achizitiona articole gospodaresti si casnice. Noua piata sta bine si la numarul locurilor de parcare: 186 la subsol, 253 pe platforma exterioara si 24 destinate aprovizionarii. Magazinul Cocor si-a redeschis portile marelui public tot sambata, intr-o prezentare care nu mai are nicio legatura cu imaginea sa din ultimii ani de functionare. Cocor Store, asa cum este el redenumit, se adreseaza clientilor „cu bun gust”, asa cum scrie in prezentarea sa, si persoanelor care apreciaza brandurile. Magazinul in care s-au investit peste 18 milioane de euro si care are finisaje futuriste este structurat pe cinci etaje. Astfel, la parter, cei peste 1.000 de metri patrati vor gazdui magazine de bijuterii, design interior, cosmetice, parfumuri, antichitati, body shop, cadouri si articole pentru casa. Femeile par de departe rasfatatele noului Cocor, avand dedicate primele trei etaje. Al patrulea nivel este pentru barbati. Aici se afla si un lounge bar, dar si un club de noapte. La ultimul etaj sunt expuse colectiile pentru adolescenti si copii, aici fiind amplasat si un restaurant.