Romanii s-au distrat joi seara cu “Las Fierbinti” si “Spitalul de dementa”

De: Cancan
Publicat: 14/12/2012 | 16:00

Peste 2 milioane si jumatate de romani la nivelul intregii tari au urmarit in minutul de aur 20:58 aventurile locuitorilor din “Las Fierbinti”: visul american de “work and travel” al lui Celentano (Adrian Vancica) si cum au ajuns fondurile europene sa fie investite de primarul Vasile (Gheorghe Ifrim) intr-un camp de trandafiri din plastic.

In ceea ce priveste publicul comercial, adica segmentul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, “Las Fierbinti a inregistrat o audienta medie de 10,4 puncte de rating si 22% cota de piata, pe cand urmatoarea clasata, Kanal D, a avut un rating de 6,4 puncte de rating si 13,5% cota de piata, iar Antena 1 clasandu-se abia pe locul al treilea cu doar 4,4 puncte de rating si 9,2 % cota de piata.

Pe segmentul de public urban, Pro Tv a condus cu o audienta medie de 8,7 puncte de rating si 15,8% cota de piata, pe locul al doilea situandu-se Kanal D, cu 6,6 puncte de rating si o cota de piata de 12%, urmat de Antena 1 care abia aduna 4,1 puncte de rating si 7,5 procente din cota de piata. Iar la nivelul intregii tari, “Las Fierbinti” s-a situat tot pe locul fruntas, cu 9,9 puncte de rating si 16,8% cota de piata.

Distractia a continuat la Pro Tv cu “Spitalul de dementa”, aproximativ 2 milioane de romani fiind cu ochii pe pacientii trasniti, in frunte cu Columbel Irineanu – suferind de balonare – in minutul de aur 21:44, iar Pro Tv si-a mentinut pozitia de lider de audienta pe toate categoriile de public pe toata durata difuzarii episodului.

Pe publicul comercial, postul din Pache Protopopescu inregistra o medie de 9,5 puncte de rating si o cota de piata de 19.8%, consolidandu-si pozitia de lider fata, Antena 1, cu 3,9 puncte de rating si 8,1% cota de piata. Cu un rating mediu de 8,2 puncte si 15.1% cota de piata la nivelul publicului din mediul urban, Pro Tv a surclasat din nou Antena 1, care avea doar 3,2 puncte de rating si 5,8 procente din cota de piata. “Spitalul de dementa” a fost prima optiune a tuturor romanilor in ceea ce priveste entertainement-ul de calitate, Pro Tv obtinand la nivelul publicului national 9,1 puncte de rating si 16% cota de piata.