Scandal monstru după o recenzie negativă a unui restaurant din Vaslui: „Am făcut-o vacă și grasă”

Publicat: 23/09/2020 | 14:15
Scandal monstru după o recenzie negativă a unui restaurant din Vaslui: „Am făcut-o vacă și grasă”

Un scandal monstru a izbucnit în mediul online, după o recenzie negativă a unui restaurant din Vaslui. Patronul localului a avut o ieșire nervoasă.

Totul a început după ce o femeie a lăsat un comentariu negativ pe pagina unui restaurant unde fusese. Patronul și-a iesit imediat și a urmat un șir de jigniri monstru.


„Fata asta e o nesimtitã. Posta recenzii negtive pe facebook si continua sã mãnânce. Ori nu îti convine si te ridici si pleci, ori îti convine si termini de mâncat. Eu am martori, am filmãri cu ea cum mãnâncã din farfuria ei, apoi mãnâncã si portia sotului. Dacã mânânci înseamnã cã a fost bun si gustos, iar atunci care mai e rolul acelei recenzii negative? Sunt oameni care vor doar sã arunce cu noroi în imaginea altora, iar eu nu am acceptat asa ceva. E adevãrat cã m-am certat cu ea la iesire, am fãcut-o vacã si grasã, apoi i-am trimis un mesaj în privat, dar n-am mai putut de nervi. Dacã va fi sã-mi cer scuze, o voi face fatã de tatãl ei pentru cã îl cunosc si stiu cât munceste sã câstige un ban”, a declarat patronul restaurantului.

„Îmi era foarte frică să nu-mi dea una”

„Duminicã am iesit la restaurant împreunã cu sotul meu si cu alte douã cunostinte. Am primit meniul si am comandat micul dejun. Ochiurile care mi-au fost aduse nu au fost bine prãjite, dar nu i-am spus ospãtarului, am pus poza pe Instagram, ca o recenzie negativã. Probabil un prieten comun a vãzut poza si l-a anuntat pe patron. Dupã ce am terminat de mâncat, la iesire, acesta m-a asteptat si a început sã-mi zicã sã ies afarã mai repede, sã nu mã mai vadã pe la terasa lui. Anterior, cu cinci minute înainte, iesise si sotul meu afarã. L-a luat si pe el, cã cine sunt eu sã-i fac recenzii negative. Si pe sot si pe mine ne-a amenintat cu bãtaia, era foarte agresiv. Eu aveam copilul în brate când am iesit, îmi era foarte fricã sã nu-mi dea una. Dupã ce am plecat de acolo, am primit un mesaj de la el, de pe pagina de facebook a restaurantului, în care am fost fãcutã în toate felurile. Mi-a zis cã mã va cãuta sã-mi bage recenzia în c*r. Acum vreau sã-i fac plângere si sã-l pun sã-si cearã scuze public. Am primit zeci de mesaje din partea mai multor clienti care mi-au spus cã la fel a procedat si cu ei. Nu e normalã atitudinea asta a lui, eu acum mã simt în pericol si nu sunt numai eu. Când gresesti si primesti o recenzie negativã trebuie sã-ti asumi responsabilitatea, sã cauti sã-ti îmbunãtãtesti acel serviciu, nu sã ameninti si sã dai oamenii afarã”, a povestit clienta jignită, scrie vremeanoua.ro.