Se începe depunerea actelor pentru stimulentul de 2.500 de lei acordat nou-născuţilor de Primăria Capitalei! Ce trebuie să faci ca să iei banii

De: Cancan
Publicat: 03/07/2017 | 09:10

Primăria Capitalei a anunţat că, începând de luni, 3 iulie, se începe depunerea dosarelor pentru obţinerea stimulentului financiar pentru nou născuţi. Pentru a beneficia de sumă trebuie ca cel puţin unul dintre părinţi să aibă domiciliul sau rezidenţa în Bucureşti şi naşterea să fi fost înregistrată într-o maternitate de pe raza Capitalei (publică sau privată). Părinţii trebuie să se prezinte, în termen de cel mult o lună de la naşterea copilului.

Actele necesare pentru depunerea dosarului:

– un dosar cu şină;

– certificatul de naştere al copilului, original şi copie sau nr. de înregistrare care conţine CNP-ul copilului de la Biroul de înregistrare naşteri de la Oficiul de Stare Civila, în cazul în care nu s-a eliberat certificatul de naştere

* dosarul se completează cu copie certificat nastere copil imediat ce este emis , cel mai tarziu în data în care se virează stimulentul;

– biletul de ieşire din spital/certificat medical constatator al naşterii emis de către unitatea sanitară (copie);

– actul de identitate al părinţilor, original şi copie;

-extras de cont pentru efectuarea viramentului bancar.

* Extrasul de cont se obţine de la banca unde este deschis contul, eliberându-se pe loc;

– cerere tipizată (se completează la locaţiile de depunere sau se poate veni cu ea completată, după ce se descarcă de pe site-ul www.dgas.ro).

– declaraţie de consimţământ (se completează la locaţiile de depunere sau se poate veni cu ea completată, după ce se descarcă de pe site-ul www.dgas.ro)