Se schimbă tot pentru clienții Raiffeisen Bank din România. Șeful băncii anunță că modelul polonez va fi aplicat și pentru piața mioritică

Publicat: 10/07/2023 | 10:29
Veste bună pentru clienții Raiffeisen Bank / Sursă foto: Facebook

Sunt informații noi pentru clienții Raiffeisen Bank din România. Potrivit ultimelor date, șeful instituției bancare anunță că va fi aplicat modelul polonez pentru piața mioritică. De altfel, prin această modalitate se dorește ca numărul de clienți să se afle pe o pantă ascendentă. Există și câteva ținte principale, iar informațiile le regăsiți mai jos, în articol.

Raiffeisen Bank vine cu o noutate pe piața românească, pentru clienții instituției bancare. Mai cu seamă, se dorește aplicarea modelului polonez, iar prin acest aspect se dorește creșterea numărului de clienți. De altfel, există și două ținte principale, acestea reprezentând persoanele fizice și generația tânără. Despre aceste aspecte a discutat chiar șeful băncii, Sorin Stanciu.

Este vorba despre Raiffeisen Digital Bank, o bancă „de sine stătătoare, care operează independent” de instituția-mamă, potrivit reprezentantului. Aceasta reprezintă o modalitate prin care să fie stimulată „achiziţia de clienţi pentru anumite segmente în căutare de bănci digitale”.

„Decizia de a opera cu un brand adiţional reflectă realitatea pieţei. Considerăm că aceasta este modalitatea corectă de a stimula achiziţia de clienţi pentru anumite segmente în căutare de bănci digitale, în general pentru utilizare secundară”, transmite Sorin Stanciu, country manager al Raiffeisen Digital Bank, România.

Vezi și CE SE ÎNTÂMPLĂ CU CARDURILE DE LA BCR. CLIENȚII DIN ROMÂNIA VOR PUTEA FACE TRANSFERURI ÎN CEL MAI UȘOR MOD CU PUTINȚĂ

Modelul polonez, aplicabil în România: Raiffeisen Bank vine cu noutăți pentru clienții români

Pe piața din Polonia, această decizie a avut rezultate pozitive, motiv pentru care se dorește integrarea ei și pe piața românească. Există un target principal – tinerii și persoanele fizice. Iar un astfel de brand adițional are menirea de a veni în ajutorul lor.

Deși este o provocare uriașă lansarea unei bănci de la zero pe piață, reprezentantul are o atitudine pozitivă și dorește ca numărul de clienți să se afle pe o pantă ascendentă. De altfel, serviciile bancare digitalizate ar putea reprezenta un pas către un viitor digitalizat complet, așteptând ca pieței românești să îi fie aplicat un succes similar ca al pieței din Polonia. Practic, este un pas către evoluție, reprezentantul susținând că „vorbim despre o etapă a vieţii în care nevoile bancare sunt mai degrabă unele de bază”.

„Lansarea unei bănci de la zero este o provocare, dar suntem încântaţi să fim pre­zenţi pe piaţa românească ca al doilea brand Raiffeisen. Și aşteptăm cu nerăbdare să creş­tem numărul de clienţi şi să replicăm succesul avut pe piaţa poloneză. Targetăm un număr tot mai mare de români pregătiţi să facă tre­cerea către servicii bancare complet digitalizate. Generaţia tânără, în special, este pregătită pentru acest pas. Vorbim despre o etapă a vieţii în care nevoile bancare sunt mai degrabă unele de bază. Din punctul meu de vedere, vom concura atât cu băncile tra­diţionale, cât şi cu cele fintech”, a susținut reprezentantul Raiffeisen Digital Bank, pentru Ziarul Financiar.

Vezi și CE SALARIU ARE O CASIERIŢĂ DE LA RAIFFEISEN BANK? CÂT CÂŞTIGĂ ŞI ANGAJAŢII SUCURSALELOR CEC BANK

Sursă foto: Facebook