Șefii Coca Cola au făcut anunțul uluitor. Oamenii sunt pregătiți să consume astfel de băutură în viitor

Publicat: 06/01/2024 | 10:42
Noua băutură Coca-Cola, realizată cu ajutorul AI / Foto: Pop Base, platforma X

Coca-Cola a lansat prima sa băutură creată cu ajutorul inteligenței artificiale! Compania americană a pus la punct, apoi a scos pe piață o ediție limitată a unei băuturi concepute datorită tehnologiei AI. Șefii firmei au intitulat-o Coca-Cola Y3000 și i-au făcut reclamă pe rețelele de socializare. Cum este descris gustul noului suc Coca-Cola?

Reprezentanții Coca-Cola făceau, de curând, un anunț important privind o nouă băutură. Compania din America a scos pe piață un suc creat cu ajutorul tehnologiei AI. Șefii firmei i-au pus numele Coca-Cola Y3000, apoi a început o reclamă în forță pe rețelele de socializare, în special pe platforma X. Acolo, patronii Coca-Cola au descris și gustul sucului nou: „prima aromă futuristă creată împreună cu inteligența umană și artificială”.

CITEȘTE ȘI: TU ȘTIAI ASTA? CÂT POT PRIMI ROMÂNII PE LUNĂ, DACĂ RECICLEAZĂ PET-URILE. MINISTRUL MEDIULUI A ANUNȚAT CĂ SISTEMUL SE LANSEAZĂ PE 30 NOIEMBRIE

CITEȘTE ȘI: CE ÎNSEAMNĂ NUMELE PEPSI, DE FAPT. VINE DE LA O BOALĂ!

Cum a fost realizată noua băutură Coca-Cola prin tehnologia AI

Noua ediție limitată a fost creată în două etape. Procesul a fost unul destul de lung și costisitor, pentru ca băutura să iasă atât de specială. Astfel, cercetătorii de la Coca-Cola au analizat aromele mult iubite și cumpărate de clienți, dar și tendințele de pe piață pentru a putea înțelege cum să pună la punct „aromele din viitor”, a povestit un reprezentant al companiei străine pentru presa străină.

Au fost sintetizate toate informațiile culese de către un sistem de inteligență artificială „pentru a ajuta la dezvoltarea profilelor aromelor și a perechilor acestora”. Așa a ieșit pe piață noua băutură Coca-Cola Y3000 concepută cu ajutorul AI. Coca-Cola a pus la dispoziție două variante ale acestei băuturi: cu zahăr și zero zahăr. Tot cu ajutorul AI, producătorul a realizat un design futurist, care are un logo pixelat și o cromatică aparte, în tonuri deschise, cu nuanțe de violet, roz și albastru.

Gama cea nouă vine la pachet și cu o linie vestimentară în același stil. Reprezentanții Coca-Cola au încheiat un parteneriat cu brandul Ambush pentru o colecție de haine care a fost lansată toamna trecută.

„Inspirați de atemporalitatea Coca-Cola, dorim să sărbătorim ideea tuturor despre cum ar putea arăta viitorul. Cu ajutorul tehnologiei AI, Coca-Cola Y3000 Zero Sugar imaginează care ar putea fi gustul unei Coca-Cola în viitor și introduce experiențe inovatoare pentru a explora viitorul”, era mesajul transmis de Oana Vlad, director de strategii globale în cadrul companiei americane, într-un comunicat de presă, notează spotmedia.ro