Cum le-au stat rochiile de mireasă vedetelor nostre mioritice!

De: Cancan
Publicat: 30/04/2016 | 20:50

Laura Cosoi
O apariţie cu iz retro, şi acest lucru nu ţine doar de linia rochiei (plasată undeva prin anii ’20), ci şi de felul special în care este purtat voalul.
PONT: Un ton mai închis pentru materialul folosit.

Adela Popescu
O apariţie eterică, în tull şi broderii preţioase. Coroniţa de flori este un accent bun, care dă şi nota de nonconformism a nunţii. Un alt punct bun este cromatica: vorbim despre nuanţe şterse, care  înlocuiesc albul mult prea puternic.
PONT: Un buchet de flori poate nu atât de mare şi…de evident.

Adela Popescu, o apariţie eterică, în tull şi broderii preţioase.

Elena Gheorghe
Mă bucur că designerul rochiei a preferat o linie simplă, câtă vreme marea surpriză este la…spate: un voal gigantic care necesită mişcări de trupe pentru a fi cărat. Un alt lucru bun este talia înălţată a rochiei, care o face pe Elena să pară mult mai înaltă.
PONT: Un buchet de flori mai simplu.

Bianca Drăguşanu
Tot un model clasic de rochie de mireasă, de data aceasta gen sirenă, un stil iubit de doamna Drăguşanu. Decolteul este puţin prea generos şi adaugă volum, chiar şi acolo unde deja a fost inserat volum.
PONT: Construcţia de sub rochie este puţin prea evidentă şi putea să fie executată cu mai multă atenţie.

Delia Matache
O rochie bine aleasă pe care o aşteptam. Totuşi, luând în calcul şi personalitatea exuberantă a Deliei, putea să fie mult mai exotică. Dar, după cum se vede, fetele se ţin cu putere de ceea ce au visat toată copilăria.
PONT: Talia marcată.

Anca mizează pe retro şi ne prezintă o imagine parcă desprinsă din filmele anilor ’40.

Maria Marinescu
Maria iubeşte atât de mult acest boho-chic a la LA, încât nu a rezistat tentaţiei să îl folosească chiar şi pentru rochia de mireasă. Un exerciţiu stilistic extrem de bine ţinut în mână, chiar dacă, la prima vedere, voalul pare puţin cam în exces.
PONT: Nimic de modificat.

Anca Serea
Anca mizează pe retro şi ne prezintă o imagine parcă desprinsă din filmele anilor ’40. Foarte bun accentul floral de pe cap! Mi-ar fi plăcut, totuşi, ca rochia să fie dreaptă până jos, chiar dacă am fi ascuns astfel sandalele-bijuterie.
PONT: O capă de blană.

Elena Băsescu
O rochie de simplitate neaşteptată şi care arată bine pe Elena. Îmi plac în special detaliile: dantela care marchează decolteul şi voalul cât se poate de simplu. Culorile buchetului punctează şi ele bine această notă voit lipsită de ostentativitate a apariţiei.
PONT: Nimic de modificat.

Anda Adam
O rochie care a generat zeci de articole, multe chiar gratuite. Vorbim de un model clasic de rochie de mireasă şi, personal, nu sunt deranjat vizual decât de felul în care este purtat voalul. În rest, ”Casă de piatră”.
PONT: Voalul prins la spate ca să nu alunece atât de ciudat pe lângă cap.

Raluca Pastramă, un joc frumos de mat şi transparent, cu un spate cât se poate de sexy.

Raluca Pastramă
Un joc frumos de mat şi transparent, cu un spate cât se poate de sexy. Linia este de sirenă, firesc, dar arată bine în special pe siluetele de clepsidră, cum o are şi Raluca.
PONT: Nişte bijuterii mai evidente.

Oana Roman
Linia empire este bine aleasă , dar ar fi fost de preferat ca acel detaliu de sub sâni să fie mat, pentru a nu capta atât de mult atenţia. Buchetul de flori punctează frumos şi el ţinuta, jucând aici rolul de accesoriu.
PONT: Dantela care acoperă frumos braţele, putea să fie puţin mai lungă.

 

Răzvan Sava