Totul despre bărbatul care a înnebunit-o pe GHENEA! Cum a devenit PHILIPP PLEIN un afacerist prosper

De: Cancan
Publicat: 23/05/2016 | 10:07

Philipp Plein deţine 80 de magazine în total, situate în diferite ţări din lume, în care se vând haine sport pentru bărbaţi, rochii, mobilă, haine pentru copii şi multe altele. Produsele lui sunt vândute şi în alte outlet-uri din lume. Plein intenţionează să mai deschidă încă 30 de magazine în următorii cinci ani.

Banii reprezintă ţelul designerului, iar atunci când îşi doreşte ceva, îl obţine! Prosperitatea lui Philipp Plein a început atunci când tatăl său l-a ajutat să-şi deschidă o afacere în care vindea piese de mobilier pentru animale şi l-a sprijinit în decizia de a se lăsa de Facultatea de Drept.

Potrivit next.ft.com, împrumutul tatălui său pentru afacere a fost de 10.000 de euro, iar Philipp a ştiut ce să facă cu ei.  Designerul a inventat ”patul de oţel” pentru câini. Afacerea a devenit prosperă, iar apoi a decis să facă piese de mobilier şi pentru oameni. În câţiva ani, Plein a făcut mulţi bani pe care i-a investit în companie, iar succesul a fost de partea lui.

”În 1998, am citit un articol. Oamenii vorbeau despre industria produselor pentru animalele de companie. Oamenii îşi iubesc animalele. Le iubesc chiar şi în vremuri de criză. Mama a cumpărat un pat pentru câini, dar ei l-au distrus. Ea mi-a dat ideea”, a declarat Philipp Plein.

În 2003, Philipp şi-a descoperit pasiunea pentru modă, atunci când i s-a cerut să creeze o ”instalaţie” pentru un brand de şampanie numit Moet & Chandon prezentat într-o expoziţie în Dusseldorf. Plein a acceptat provocarea deoarece putea să promoveze şi să vândă piesele sale de mobilier.

La un moment dat, acesta a cumpărat cinci jachete, asemănătoare cu paltoanele militare, pe care a aplicat câteva accesorii, iar toată lumea a fost înnebunită. Philipp le-a vândut cu 350 de euro. Designerul s-a remarcat prin creaţiile sale nebuneşti, iar în 2010 a mers în Milano unde a avut prima prezentare de modă.

Pe lângă hainele unice şi scumpe pe care le prezintă, Philipp angajează şi modele celebre care să defileze cu ele. Plein vinde jachete de crocodil căptuşite cu nurci la preţul de 80.000 de dolari. Designerul ştie că produsele trebuie promovate ca să aibă profit, aşa că nu se zgârceşte când vine vorba de promovarea lor. Philipp cheltuieşte zeci de mii de dolari pe campaniile publicitare, ceea ce îi aduce un succes garantat. ”El înţelege lumea modernă şi tipul de imagini la cere oamenii răspund. El crede în ceea ce face”, a declarat fotograful şi prietenul lui, Steven Klein.