Taxat în plus pentru că a cerut să-i fie tăiată pâinea prăjită! Situația ireală petrecută într-un restaurant din Italia

Publicat: 07/08/2023 | 20:27
Taxat cu 2 euro pentru că a cerut să-i fie servită pâinea prăjită în două farfurii diferite / foto: Pixabay

Situație incredibilă într-un restaurant din Italia. Un client a fost taxat cu 2 euro pentru că a cerut să i se taie pâinea prăjită. Reacția epică a managerului de local, în rândurile de mai jos.

Episodul a avut loc la sfârșitul lunii iunie, la restaurantul Gera Lario, aproape de lacul Como. Mai exact, un client a fost taxat cu doi euro, pentru că a cerut să-i fie tăiată pâinea prăjită.

Individul respectiv a făcut publică întreaga situație pe portalul de călătorii Tripadvisor. Ulterior, postarea a devenit virală pe rețelele de socializare.

Serviciul de tăiere a pâinii prăjite a fost inclus pe bonul fiscal / foto: Facebook

CITEȘTE ȘI: Dezastru în restaurantele de pe litoral: mizerie cumplită și mâncare expirată. Turiștii, puși în pericol

Cum a explicat patronul localului taxa suplimentară

Taxa a fost inclusă pe bonul fiscal. Clientul s-a arătat nemulțumit de faptul că a fost nevoit să plătească 2 euro pentru ca pâinea prăjită să fie servită în două farfurii diferite.

„Formatul de pâine prăjită se servește deja tăiat în exact două jumătăți. Eram două persoane şi am cerut toast pe care l-am fi mâncat la masă în doi. Trebuie să plătim pentru că vrem să mâncăm pâinea prăjită în două farfurii. Incredibil, dar adevărat…”, a scris clientul, notează realitatea.ro.

La rândul lui, proprietarul restaurantului a justificat că a fost nevoit să ceară taxă suplimentară pentru că și el a folosit farfurii în plus.

„Am folosit farfurii și șervețele suplimentare”, a spus acesta.

De asemenea, bărbatul a mai declarat că fiecare solicitare suplimentară înseamnă și un cost în plus.

„Dacă un client îmi cere să fac două porții de pâine prăjită, trebuie să folosesc două farfurii, două șervețele și să merg la masă cu două mâini.

Este adevărat că, de cele mai multe ori, clientul are dreptate, dar este la fel de adevărat că solicitările suplimentare vin cu un cost”, a răspuns managerul localului, conform sursei citate.

VEZI ȘI: Ce a pățit o clientă care a vrut să achite cu cardul la un restaurant din Italia. „Surpriza” din nota de plată a lăsat-o mască