Un bărbat din Vrancea a primit o factură la curent de 76 de milioane de euro! Cum a fost posibil așa ceva

Publicat: 19/01/2023 | 18:52
Un bărbat din Vâlcea a primit o factură de 76.000 de euro la curent electric/ Sursă foto Digi24

Romică Păduraru din Adjud, județul Vrancea,  a avut parte de șocul vieții lui atunci când a primit factura la curent electric. Cetățeanul are de plătit 76 de milioane de euro, perioada de facturare fiind de 5 luni.

Bărbatul este proprietarul unei brutării și a unei pizzerii, ambele fiind pe aceiași adresă, în Adjud, însă factura de energie electrică nu a depășit niciodată suma de 1.000 de lei.

Factură de 76.000.000 de euro pentru un bărbat din Vrancea

Vezi și:UN TÂNĂR A COMANDAT UN TORT PENTRU ZIUA DE NAȘTERE A PRIETENULUI SĂU. CÂND A VENIT COMANDA DE LA COFETĂRIE, SĂ LEȘINE. CE MESAJ APĂREA SCRIS PE TORT, DE FAPT

Spre fericirea bărbatului, furnizorul de energie electrică a anunțat că este vorba despre o eroare de calcul. Nu a durat mult până când bărbatul a primit factura corectă. Vrânceanul a povestit că șocul a fost destul de mare, mai ales că la mijloc este afacerea familiei.

„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus… cum ar veni le-au stornat.

Șocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu și neglijență. Mi se pare urât din punct de vedere emoțional, oamenii suferă un șoc. Vă dați seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut așa ceva și am rămas șocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, a spus Romică Păduraru.

Factura bărbatului din Adjud/ Sursă foto: Digi24

Reprezentanții companiei de energie electrică au oferit primele declarații și au mărturisit că regretă cele întâmplate și își asigură clienții că vor depune toate eforturile a le oferi un serviciu de calitate în condiții optime.

„Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat Enel România pentru Digi24.

Vezi și: ANAF SCOATE MAȘINI LA VÂNZARE. CU CÂT SE DĂ O DACIA LOGAN DIN 2005 SAU UN MERCEDES-BENZ