Un magazin celebru, implicat într-un scandal cu produse de proastă calitate! Ce a pățit o clientă după ce a purtat o pereche de ghete timp de două ore

Publicat: 18/11/2020 | 09:43

Un celebru lanț de magazine este acuzat că oferă produse de proastă calitate. O clientă din Iași s-a arătat extrem de nemulțumită de produsul cumpărat, care s-a deteriorat în doar două ore de purtare.

O clientă a magazinului CCC Shoes & Bags din Iași s-a trezit cu ghetele deteriorate doar după câteva ore de purtat. Femeia a încercat să returneze produsul și să își recupereze banii, însă s-a lovit de indiferența și explicațiile vagi ale reprezentanților magazinului.

Potrivit biz.ro, clienta V. Leonte a achiziționat o pereche de ghete în data de 10.10.2020, pe care a a plătit 230 de lei. La scurt timp a fost surprinsă de calitatea îndoielnică a produsului, care s-a deteriorat de la prima purtare. (CITEȘTE ȘI: DEDEMAN, NEVOIT SĂ DESPĂGUBEASCĂ CU 50.000 DE LEI PE UNUL DINTRE CLIENȚI. CE A PĂȚIT BĂRBATUL CÂND SE PLIMBA PRIN MAGAZIN)

„Am cumpărat o pereche de ghete pentru sezonul toamnă-iarnă. Am plătit 230 de lei. După doar două ore de purtat, ghetele au făcute cute de la mers. Chipurile, ghetele erau din piele. Nu mi se pare normal, nu pot fi decât de calitate îndoielnică. Am returnat produsul, care a fost trimis la București pentru verificări. Au spus că produsul nu prezintă defecte și că nu se poate face retur. În acest moment, produsul este la ei, dar nu mi-am primit nici banii.”, a declarat clienta magazinului, potrivit sursei citate.

Reprezentanții magazinului, atitudine sfidătoare

Reprezentanții magazinului CCC Shoes & Bags din Iași nu s-au arătat prea impresionați de nemulțumirile client, iar conform spuselor acestei, au avut o atitudine sfidătoare și au folosit un limba nepotrivit.

Femeia intenționează să își facă dreptate așa că va face o reclamație la Protecția Consumatorului și speră să își primească banii înapoi. (VEZI ȘI: O CĂZĂTURĂ ÎN BAIA UNUI MALL DIN CAPITALĂ I-A ADUS APROXIMATIV 78.000 LEI. O FEMEIA A ALUNECAT PE PODEAUA UMEDĂ ȘI A CERUT DESPĂGUBIRI)

„L-am trimis pe băiatul meu să ceară lămuriri, cei de la magazin nu au vrut să ofere o copie după procesul-verbal. Au vorbit și nepotrivit. Nu mi se pare normal să vinzi asemenea produse și să nu oferi o explicație. Mai mult, cei din magazin au spus că încălțămintea poate să facă cute chiar și în magazin, în timp ce este probată. Nu a rămas decât să facă reclamație la Protecția Consumatorilor. Acum, aștept răspunsul. Normal, trebuia să se facă retur în timp de 7 zile”, a mai declarat V. Leonte.