Vacanță de coșmar pentru pasagerii unei curse Ryanair. Au ajuns la destinație după 36 de ore

Publicat: 05/10/2022 | 11:27
Martyn Gray (37 de ani) și Emma Gatenby (38 de ani) au ajuns la destinație după 36 de ore

Vacanță cu peripeții pentru un cuplu din Anglia. Povestea lor a devenit virală pe rețelele de socializare, acolo unde cei doi au descris cum o călătorie de patru ore, cu un avion al companiei Ryanair, s-a transformat într-un coșmar. 

Martyn Gray (37 de ani) și Emma Gatenby (38 de ani) din Darlington au crezut că vor avea parte de cea mai frumoasă vacanță din viața lor, însă lucrurile au căpătat o turnură neașteptată.

Aventura celor doi a început duminică, 25 septembrie 2022. Cuplul a ales ca destinție insula Gran Canaria, iar timpul, până la destinația aleasă, ar fi trebuit să dureze patru ore, însă, au ajuns, abia, după 36 de ore.

Pasagerii unei curse Ryanair au ajuns la destinație după 36 de ore

Cursa Ryanair a fost deviată către insula Lanzarote, la o distanță de 130 e mile distanță de insula Gran Canaria. Din primele informații, se pare că pilotul avionului a încercat, timp de o oră, să aterizeze la destinație, însă fără rezultat.

Vezi și: DOI TINERI DIN TÂRGOVIȘTE AU BĂGAT SPAIMA ÎN CĂLĂTORII DINTR-O STAȚIE DE AUTOBUZ. UN JANDARM A INTERVENIT DE URGENȚĂ

”Ne-a luat 36 de ore să ajungem la hotelul nostru, așa că am avut doar două zile, pline, de vacanță. A  fost un coșmar. Amândoi muncim din greu, așa că am așteptat cu nerăbdare această vacanță. 

Nu voi mai folosi vreodată Ryanair, deoarece modul în care au organizat totul a fost un dezastru. Am făcut aproape un tur al tuturor Insulelor Canare!” a explicat Martyn.

Potrivit oficialilor companiei aeriene Ryanair, se pare că zborul a fost deviat din cauza unor probleme meteorologice. În acea zi, un cod roșu de furtuni  a provocat probleme altor 140 de zboruri.

„Acest zbor de la Newcastle la Gran Canaria (25 septembrie) a fost deviat către Lanzarote din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile, care erau complet în afara controlului Ryanair.

Vezi și: LIVRARE CU PROBLEME PENTRU UN CURIER DIN BUCUREȘTI. CE A PĂȚIT, ÎN TIMP CE TRANSPORTA UN PACHET CU MÂNCARE

Pasagerii afectați au fost anunțați și au primit cazare peste noapte, înainte de a fi transportați în Gran Canaria (26 septembrie), când condițiile meteorologice s-au îmbunătățit în ziua următoare. Ne cerem sincer scuze clienților pentru orice inconvenient cauzat ca urmare a acestor perturbări meteorologice”. se arată în comunicatul companiei aeriene.