Văduva și copiii milionarului, buni de plată pentru Bentley-ul în care afaceristul și-a găsit sfârșitul!

De: I.D.
Publicat: 25/05/2019 | 22:43

Au trecut șase ani de la moartea lui Nae Nicolae, finul lui Gigi Becali.   Iar văduva și copiii milionarului au rămas buni de plată pentru Bentley-ul în care afaceristul și-a găsit sfârșitul! CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, vă prezintă, în exclusivitate, documente din dosar. Atenție, urmează dezvăluiri incredibile!

O tragedie zguduia lumea oamenilor de afaceri, în iulie 2013: mașina pe care Nae Nicolae o conducea era lovită de tren, iar bărbatul își pierdea viața! Nu a avut răbdare la bariera de la Petricani și a forțat. ”Regele imobiliarelor”, cum era supranumit, a lăsat o imensă avere în urma lui, pe care, mulți ani, membrii familiei îndurerate s-au zbătut să o păstreze.

(VEZI AICI: MOȘTENITORII ”REGELUI IMOBILIARELOR” AU PORNIT RĂZBOIUL PENTRU O AVERE FARAONICĂ!)

Soția lui Nae Nicolae, fina lui Gigi Becali, avea să mai primească, de curând, o lovitură! Este vorba de o datorie de aproximativ 125.000 de euro, cu tot cu penalități! Regretatul milionar a luat un Bentley Continental în probe în care, din păcate, și-a găsit și sfârșitul. Ulterior, familia partenerului de table al patronului de la FCSB s-a trezit cu un proces.   

Ce au stabilit magistrații

În dosar, conform informațiilor CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, ca pârâți figurează Ionela, soția lui Nae Nicolae, dar și copiii lor, Serghei, Andreea și Alexandra! Compania de unde răposatul om de afaceri a achiziționat automobilul i-a dat în judecată. Inițial, mașina era evaluată la 160.000 de euro.

Reclamanta  _ SRL a dobândit dreptul de proprietate asupra autoturismului marca Bentley Continental cu nr. de înmatriculare XXXXXX conform facturii fiscale nr. xxxxxxxxx/14.09.2011. În luna martie 2013, reclamanta a încredințat autoturismul marca Bentley Continental lui N. N.  pentru ca acesta să o testeze în vederea achiziționării.

În data de 17.07.2013, în timp ce N. N. conducea autoturismul marca Bentley Continental către București ajungând în apropierea trecerii la nivel cu calea ferată, a depășit coloana oprită în fața semibarierelor coborâte ce avertizau apropierea trenului, a pătruns pe terasament printre semibariere și a fost lovit lateral dreapta de trenul Inter Regio 1681.

În urma producerii accidentului de circulație, numitul N. N. a decedat. Conform raportului de autopsie medico-legală nr A3/J/184/2013 moartea lui N. N. a fost violentă și s-a datorat distrucției corporale masive cu multiple echimoze, excoriații, plăgi, fracturi, zdrobirea extremității cefalice, hemoragie externă și internă, rupturi și dilacerări de cord, pulmon, trahee, ficat, rinichi, diafragm, epiploon, mezenter, intestine, vezică urinară, inimă aortică. Totodată, s-a arătat că între leziunile traumatice și deces există o legătură de cauzalitate directă necondiționată.

Potrivit procesului-verbal de cercetare la fața locului din data de 17.07.2013 autoturismul marca Bentley implicat în producerea accidentului de circulație a fost avariat în proporție de 90%(f.12 vol 2)”, au stabilit, în primă fază, magistrații.

(CITEȘTE ȘI: VĂDUVA MILIONARULUI NAE NICOLAE A PLECAT ÎN CONCEDIU ÎN GRECIA!)

Impact cu trenul care circula cu 112 km/h

Declarația acestui martor se coroborează cu cea a martorului S. V. I. care a arătat că în data de 17.07.2013, în jurul orelor 10:30 se afla la volanul autoturismului marca Cielo la bariera de la pasajul de cale ferată Petricani, coloana de autovehicule fiind formată din aproximativ 10-12 mașini. La un moment dat, martorul a arătat că, pe sensul opus, a fost depășit de două mașini, printre care un Bentley gri, iar după câteva minute a auzit un zgomot foarte puternic, aflând ulterior că acest autoturism fusese lovit de un tren.

Martora L. M. fiind audiată în faza de urmărire penală a declarat că în data de 17.07.2013 se afla ca pasageră în tren, iar când au ajuns la bariera Petricani a auzit o lovitură foarte puternică, trenul oprindu-se. A coborât împreună cu ceilalți pasageri, ocazie cu care a putut observa că trenul lovise un autoturism.

În ceea ce privește viteza cu care circula trenul, instanța reține că viteza acestuia la km 11+035, unde s-a produs impactul a fost de 112km/h, mai mică decât limita maximă prevăzută în livret de 140km/h”, se arată în dosar.

(NU RATA: SCENE DE GROAZĂ ÎN CASA PĂRINTEASCĂ A MILIONARULUI SFÂRTECAT DE TREN! MAMA LUI NAE NICOLAE: “FIUL MEU MĂ VIZITEAZĂ MEREU!”)

Lovitură cruntă: datori cu 125.000 de euro!

După mai multe termene, instanța a decis că văduva lui Nae Nicolae și copiii ei sunt buni de plată. Cu nu mai puțin de 125.000 de euro! Pentru că judecătorii au ajuns la concluzia că automobilul era rulat de aproximativ un an și jumătate de milionar și își pierduse din valoarea inițială. În prezent, femeia și copiii milionarului sunt buni de plată pentru Bentley-ul în care afaceristul și-a găsit sfârșitul!

Admite acțiunea formulată de reclamantul SC NRG PETROL CONSULT SRL, prin lichidator Via Insolv SPRL, în contradictoriu cu pârâții N. I., N. A. M. prin reprezentant legal N. I., N. S. B. N., prin reprezentant legal N. I., N.A. prin reprezentant legal N. I. Obligă pârâții la plata sumei de 561.968 lei către reclamant reprezentând contravaloarea autoturismului. Obligă pârâții la plata dobânzii legale aferente debitului principal de la data de 17.07.2013 și până la data plății efective a acestuia”, a fost decizia magistraților.

(VEZI AICI: SOTIA MILIONARULUI SFARTECAT DE TREN, FILMATA IN IPOSTAZE CUTREMURATOARE! VADUVA LUI NAE NICOLAE A…)

Teribilul accident din 2013

Pe 17 iulie 2013, vestea a căzut ca un trăsnet la toate televiziunile: omul de afaceri Nae Nicolae era omorât de tren, între bariere, la Petricani. Miliardarul circula pe Șoseaua Petricani, dinspre Pipera spre București. Se grăbea, așa că a vrut să treacă printre barierele care tocmai coborâseră. Exact atunci a venit trenul. Impactul a fost nimicitor. Limuzina a fost târâtă de locomotivă aproximativ 300 de metri, iar Nae Nicolae a fost aruncat pe câmp și a murit pe loc.

Mecanicul locomotivei avea să declare că l-a observat pe șofer de la aproximativ 300 de metri că vrea să treacă și a început frânarea. Era prea târziu. “Probabil nu a observat trenul. Nu a încercat să frâneze, a continuat mersul, probabil că se grăbea. Nu a premediat deloc săracul, se grăbea probabil să treacă, nu să moară”, avea să spună mecanicul locomotivei.

Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la pont@cancan.ro sau pe Whatsapp la 0741 CANCAN (226.226)