Vegan convins până mai ieri, tânărul din imagine a mâncat de la McDonald’s, imediat după ce l-a mușcat un câine și s-a simțit „trădat de animale”

Publicat: 09/09/2022 | 10:17
Sursă foto-Instagram

Întâmplare bizară! Un vegan a renunțat la stilul său de viață după ce a avut parte de o împrejurare mai puțin plăcută!Un câine l-a atacat pe stradă, iar acest lucru l-a determinat să meargă direct la fast-food. Iată de ce a recurs la acest gest.

Mariano de la Canal, un influencer cu o comunitate destul de mare, a avut parte de o întâmplare pe care nu o va uita prea ușor. După ce a decis că vrea să protejeze animalele și să-și încurajeze urmăritorii să renunțe la consumul de carne, tânărul a trecut printr-o experiență care l-a determinat să urască animalele.

Mai exact, o simplă plimbare pe stradă l-a forțat pe influencer să renunțe la stilul de viață vegan. În timp ce mergea liniștit, un câine maidanez l-a mușcat și a avut nevoie de câteva secunde să-și dea seama că tot ceea ce face pentru a proteja animalele, nu merită vreun efort.

Tânărul a plecat direct la McDonald’s după ce a fost mușcat

Tânărul în vârstă de 34 de ani, care a devenit celebru pentru prima dată în țara sa natală, Argentina, după ce a apărut în show-ul de realitate Showmatch, le-a povestit internauților pățania prin care a trecut: „Adevărul este că am militat pentru toate astea, veganism, vegetarianism, toate astea”, citează Daily Star.

„Am încetat să mai fiu vegan pentru că m-a mușcat un câine, așa că m-am enervat și am spus: «Fac campanie pentru animale, iar apoi vine unul dintre ei și mă mușcă»”, a declarat influencerul presei argentiniene.

Un vegan a renunțat la stilul său de viață după ce a fost mușcat de un câine / (Sursă Foto:Instagram)

(CITEȘTE ȘI: Un cuplu de vegani, acuzat că şi-a înfometat până la moarte copilul de 5 luni! Cu ce au înlocuit laptele)

Influencerul a devenit cunoscut în urma participării la emisiunea „Showmatch”, bazată pe divertisment și dans, unde participații își demonstrează abilitățile artistice.

Showmatch este unul dintre cele mai vizionate programe din Argentina și a fost cel mai bine cotat emisiunea TV din țară în 2010  și 2011.