Vinerea Neagră 2017. Tot ce trebuie să ştii despre Black Friday

De: Cancan
Publicat: 16/11/2017 | 23:16
Aici găsești mega-promoțiile din cele mai populare magazine
Una dintre cele mai importante companii de studii sociologice, Kantar Millward Brown România, a făcut o cercetare cu privire la Vinerea Neagră 2017 în România şi intenţiile de achiziţie ale românilor în timpul acestui eveniment. 
 
Studiul arată că 79% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au auzit despre Black Friday şi 45% vor să achiziţioneze ceva cu ocazia evenimentului anual de reduceri. Ca şi în 2016, lista Vinerea Neagră 2017 un produs din categoria electrocasnice mici, iar următoarea categorie din topul preferinţelor este reprezentată de televizoare (33%). În acest an, de Black Friday 2017, 24% dintre români doresc să cumpere telefoane mobile la preţ redus. 
 
Pe lista de dorinţe Vinerea Neagră 2017 se află şi electrocasnice mari: frigidere (20%)şi maşini de spălat (17%). În rândul produselor pentru care s-a înregistrat un interes în creştere în ceea ce priveşte intenţia de cumpărare se numără, în acest an, şi produsele fashion. 16% dintre persoanele care au zis că intenţionează să cumpere ceva de Black Friday au menţionat această categorie, iar Fashion Days este primul magazin menţionat din categoria fashion online.

Vinerea Neagră 2017. Cele mai căutate magazine 

Pentru a face cumpărături de Vinerea Neagră 2017, românii vor alege produse atât de pe rafturile magazinelor online, cât şi din retailul tradiţional. Primele 5 magazine care au venit în mintea respondenţilor atunci când au fost întrebaţi de unde au de gând să-şi cumpere ceva de Black Friday au fost: 
  • eMAG
  • Altex
  • Flanco
  • Carrefour
  • Media Galaxy
Vinerea Neagră 2017. Topul categoriilor de produsepe care oamenii intenţionează să le cumpere de Black Friday: 
  • Electrocasnice mici
  • Televizoare
  • Telefoane mobile
  • Frigidere
  • Maşini de spălat
  • Produse fashion
  • Laptopuri
  • Aragaze
  • Tablete
  • Produse pentru casă şi grădină

Vinerea Neagră 2017. Ce magazine participă 

Magazinul eMAG.ro, cel mai căutat pentru oferte de Vinerea Neagră 2017, potrivit studiului Kantar, va avea o ofertă consistentă deVinerea Neagră 2017. În lista eMAG Black Friday 2017 se anunţă se anunţă 2.000.000 de produse, valoarea totală a reducerilor ajungând la 40.000.000 de euro.

Nu vor lipsi electrocasnicele, televizoarele, telefoanele mobile sau laptopurile, dar nici produsele fashion, jucăriile, parfumurile, cosmeticele şi articole pentru casă şi grădină.

Oferta de Vinerea Neagră 2017 de la eMAG cuprinde şi o mulţime de produse speciale, precum aur, autoturisme şi vouchere de 100 de euro la preţ de 50 de euro oferite de Tarom. 2.000 de clienţi care vor aplica în ziua de Black Friday pentru cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank vor primi un bonus de 500 de lei, sub formă de puncte de fidelitate, care se va activa la prima tranzacţie de cel puţin 1000  de lei.

Iată lista Vinerea Neagră 2017 magazine:

  • emag.ro
  • elefant.ro
  • fashiondays.ro
  • teamdeals.ro
  • evomag.ro
  • cel.ro
  • quickmobile.ro
  • bestvalue.eu
  • stilpropriu.ro
  • answear.ro
  • epiesa.ro
  • zoot.ro
  • aloshop.ro
  • orange.ro
  • f64.ro
  • esteto.ro
  • somproduct.ro
  • marketonline.ro
  • interlink.ro
  • yellowstore.ro
  • depurtat.ro
  • fashionup.ro
  • mycloset.ro
  • starshiners.ro
  • kalapod.net
  • rubyfashion.ro
  • iconicul.ro
  • libris.ro
  • watchshop.ro
  • cautceas.ro
  • secundar.ro
  • avon.ro
  • yves-rocher.ro
  • citgrup.ro
  • badabum.ro
  • Boutique Mall
  • DyFashion.ro
  • okian.ro
  • nemira.ro
  • libhumanitas.ro
  • sensodays.ro
  • astratex.ro
  • comodo.ro
  • bestkids.ro
  • nichiduta.ro
  • jucarie.ro
  • vegis.ro
  • plantum.ro
  • Cadouri de top
  • matar.ro
  • modlet.ro
  • germanos.ro
  • vodafone.ro
  • bonami.ro
  • cumparamisim.ro
  • apiland.ro
  • veltravel.ro
  • oxigentour.ro
  • reduceriturism.ro
  • bestbuytravel.ro

Vinerea Neagră 2017. În cât timp vin coletele

Cea mai mare companie locală de curierat estimează o creştere cu până la 35% a volumului comenzilor procesate zilnic, în perioada 17-24 noiembrie, când este programată cea mai mare campanie naţională de reduceri, Black Friday. Compania a livrat de Black Friday de anul trecut 1,1 milioane pachete, iar pentru a face faţă anul acesta a crescut cu 10-15% personalul şi a pregătit o echipa de intervenţie rapidă în Bucureşti. Compania are aproape 5.800 de angajati.
 
„În ultimii trei-patru ani, Vinerea Neagră s-a transformat într-un maraton al cumpărăturilor online. De la un an la altul, datorită reducerilor atractive, tot mai mulţi clienţi aleg  să-şi înlocuiască mare parte din produsele electronice şi electrocasnice de Black Friday”, declară Roxana Magopet, director de marketing şi comunicare al FAN Courier.
 
Compania estimează că media volumelor zilnice preluate şi livrate va fi cu 35% mai mare faţă de o zi obişnuită, încărcare care determina o activitate „la foc continuu” pentru cei peste 5.760 de angajaţi.
 
Compania de curierat se aşteaptă că şi anul acesta, ponderea cea mai mare în cumpărăturile de Black Friday să fie reprezentanta de electrocasnicele mari, televizoare, produse IT şi fashion.

Vinerea Neagră 2017. Au crescut comenzile de la un an la altul

Compania a demarat anul acesta şi discuţii cu retailerii online pentru a stabili de comun acord un program cât mai realist al livrărilor către beneficiarul final.
 
„Black Friday este un moment în care factorul aleator este extrem de important. Datorită gradului mare de penetrare a internetului, de la un an la altul se modifică mixul sursei, aşa încât statisticile precedente privind cererea pe zone sau tipuri de mărfuri pot fi folosite doar parţial. Din informaţiile pe care le avem de la clienţii noştri, cele mai multe comenzi se fac încă stand în faţă desktopului, shopping-ul pe de mobile fiind pe locul doi. A început să crească cererea de produse de Black Friday în zonele rurale în schimb. 
 
Ne preocupă constant gradul de satisfacţie a clienţilor şi acesta este unul dintre principalele motive pentru care suntem în discuţii cu retailerii în ceea ce priveşte informarea clienţilor cu privire la timpii reali de livrare a produselor. Ne aşteptăm că şi anul acesta, în ciuda investiţiilor în soluţii inteligente, să existe livrări la intervale mai mari de 36-48 de ore.
 
Este neconstructiv să faci promisiuni fără acoperire reală pentru că rişti să creezi false aşteptări care, în timp, se vor transferă asupra business-ului”, a explicat directorul de marketing şi comunicare al companiei.