20.000 de dolari pe lună factura la telefon! Secretul din spatele succesului pentru Andreea Marin, așa a ajuns celebră

Publicat: 17/08/2023 | 14:12
Secretul din spatele succesului Andreei Marin / sursă foto: Facebook

Timp de 9 ani, în perioada 1999 – 2008, Andreea Marin, moderatoarea emisiunii Surprize, surprize, a fost răspunzătoare de cea mai mare audiență din istoria Televiziunii Române, audiență ce avea să-i garanteze succesul, chiar și după 15 ani de când formatul emisiunii a fost scos din grilă. Detalii neștiute din spatele succesului ”Zânei”. 

Emisiunea Surprize, surprize a fost timp de aproximativ 7 ani lider incontestabil de audiență, cu cel mai mare succes din întreaga piață de televiziune. TVR avea să dea lovitura cu Andreea Marin ca moderator, însă, în spatele cifrelor uriașe înregistrate în graficul audiențelor exista o muncă titanică, o armată de oameni și costuri uriașe de producție.

Toată documentaţia unui caz ce urma să fie prezentat era făcută de către redactorii emisiunii. Fiecare poveste era îndosariată și cuprindea minim 10 pagini cu informații. Astfel, pentru a-și ușura munca, redactorii emisiunii sortau cazurile și le împărțeau în trei categorii: COT (cele cotidiene, însemnând cadouri şi excursii oferite spectatorilor), REN (celebrele reîntâlniri între rude de gradul I şi II care nu se mai văzuseră de foarte mulţi ani, sau cupluri de îndrăgostiţi care trăiau la distanţă) şi FAN (în care fanii înfocaţi ai unui artist erau aduşi în platoul de filmare şi erau puşi faţă în faţă cu idolul lor).

Secretul din spatele succesului Andreei Marin. Așa a ajuns celebră

Citește și: ANDREEA MARIN SUFERĂ DE O AFECȚIUNE RARĂ! CE TRATAMENT URMEAZĂ ACUM VEDETA

Potrivit informațiilor de la acea vreme, la redacția televiziunii ajungeau în jur de 5.000 de scrisori pe săptămână, mii de povești care urmau să fie citite, sortate și prezentate în platoul emisiunii. Conducerea TVR nu a impus niciun fel de restricții în ceea ce privește numărul de apeluri pe care redactorii le efectuau. Fiind destul de multe cazuri din afara țării, chiar și de pe alt continent, costurile apelurilor au ajuns chiar și la 20.000 de dolari, sumă colosală pentru începutul anilor 2000. În primele două sezoane ale emisiunii, costurile unei ediții se ridicau la aproximativ 15.000 – 25.000 de dolari.

Tot ceea ce ținea de costul călătoriilor şi cazarea în Capitală, pentru cei care nu erau din Bucureşti, era suportat de către TVR. De departe, cele mai mari cheltuieli erau pentru reuniunile de familii, în care membri sau cuplurile erau despărțite de distanțe mari. Au existat și cazuri în care ambasadele străine refuzau să coopereze cu reprezentanții emisiunii, moment în care se intervenea cu ajutorul ambasadelor României de pe teritoriul țărilor respective.