Alerte trimise de Banca Transilvania pentru toți clienții săi. Ce mesaje au primit românii care au conturi în această unitate

Publicat: 12/06/2023 | 17:14
Banca Transilvania / Sursă foto: Facebook

Zilele acestea, Banca Transilvania le-a transmis un mesaj clienților cu privire la detalii importante despre rambursarea creditelor și calculul dobânzilor. Anunțul vine în contextul scandalului legat de ANPC, urmat de reacțiile celor care colaborează cu banca. 

Banca Transilvania a anunțat faptul că toate informațiile sunt disponibile pe site-ul lor oficial. O altă variată pentru clienți este să oa direct legătura cu angajații, prin intermediul serviciului de call center. Astfel, pot primi informații oficiale și nu vor pica pradă dezinformării.

Reprezentanții băncii au subliniat că modul de rambursare poate fi schimbat în timpul derulării creditului. De asemenea, au spus și că rambursarea cu rate descrescătoare implică o rată de plată mai mare în prima perioadă, dar una mai mică, spre perioada de final a rambursării. Mai mult de atât, în timpul rambursării cu rate egale, valoarea lunară a ratei va rămâne constantă.

În informarea instituției bancare, se stipulează și suma faptul că suma pe care o poate împrumuta o persoană fizică sau juridică depinde și de gradul de îndatorare prevăzut prin reglementările în vigoare. Orice fel de schimbare în modul de rambursare trebuie solicitată la bancă.

(CITEȘTE ȘI: ING, lovitură teribilă pentru Banca Transilvania şi CEC Bank! Anunţul venit în urmă cu puţin timp)

Banca Transilvania, anunț pentru clienți

În urmă cu două zile, Banca Transilvania a ales să-și notifice clienții cu privire la faptul că, în caz de nevoie, au posibilitatea de a-și modifica limitările pentru tranzacționare prin aplicațiile sau platforma online a băncii.

Instituția bancară a explicat că clienții, atât persoane fizice, cât și juridice, pot folosi aplicațiile pentru iPhone sau Android, dar dacă n-au această posibilitate, pot suna direct la call center ca să ceară ajutorul angajaților.

Limitările disponibile sunt de mai multe tipuri, cum ar fi cea pentru plățile la POS în magazine, plățile online, retragerile de la ATM, dar și pentru suma totală zilnică. Ultima variantă se poate realiza pentru a stabili un prag maxim care poate fi cheltuit de către client, indiferent de metoda prin care alege să fie retrași banii din contul său.

(CITEȘTE ȘI: Ce salariu are o casieriţă de la Banca Transilvania? Cât câştigă şi angajaţii sucursalelor BRD)

 

Luciana Polite
Luciana Polite este absolventă a Facultății de Litere din cadrul Universității din București. A urmat apoi studii universitare de masterat, „Modele de comunicare și relații publice”, în cadrul aceleiași universități. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un ... citește mai mult