Anunțul făcut de Poșta Română! Cele 3 modalități prin care se pot utiliza cardurile de energie

Publicat: 20/02/2023 | 22:20
Vouchere pentru plata energiei electrice. Sursă foto: Facebook

Din data de 20 februarie 2023, românii care beneficiază de cardurile de energie pot începe să plătească atât facturile restante, cât și cele curente. În cursul acestei zile, Poșta Română a transmis un comunicat prin care a explicat care sunt cele trei modalități prin care se pot plăti facturile la utilități, dar și ce se întâmplă în cazul persoanelor care nu au intrat, încă, în posesia cardurilor. Iată detaliile mai jos.

Sunt vești bune pentru românii care beneficiază de cardurile de energie. De astăzi, 20 februarie 2023, aceștia pot plăti facturile pentru utilități, restante și curente, prin intermediul acestui card. Plata se poate face prin trei modalități, chestiune expusă și în comunicatul Poștei Române – direct la poștaș, online sau prin mandat poștal.

De asemenea, persoanele care nu au intrat, încă, în posesia cardurilor de energie vor beneficia de acestea până la finalul lunii februarie 2023.

Vezi și GHID CU INFORMAȚII ESENȚIALE DESPRE CARDUL DE ENERGIE. CELE 27 DE ASPECTE PE CARE TREBUIE SĂ LE CUNOASCĂ BENEFICIARII

Ce au transmis reprezentanții CNPR despre cardurile de energie

Reprezentanții CNPR au explicat care sunt cele trei modalități prin care pot fi plătite facturile restante și curente.

„Compania Naţională Poşta Română oferă, de astăzi, posibilitatea celor care au intrat în posesia cardului de energie să realizeze plăţi pentru facturile la utilităţi. Cei care nu au intrat încă în posesia voucherelor acordate de Guvern persoanelor vulnerabile urmează să le primească până la sfârşitul lunii. Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene a virat, în conturile Poştei Române, sumele de bani destinate persoanelor vulnerabile, astfel că, de astăzi, beneficiarii de sprijin pot utiliza ajutorul pentru plata facturilor la energie prin trei modalităţi:

a) Direct la poştaş, la domiciliul beneficiarului, prin mandat poştal.

Dacă optează pentru plata la domiciliu, beneficiarii trebuie fie să ceară acest lucru direct poştaşului, fie să solicite prezenţa unui poştaş la domiciliul său, apelând Call Center-ul Poştei Române, la numărul de telefon 031.9966;

b) Prin mandat poştal, la orice oficiu poştal din mediul urban sau la oficiul poştal în raza căruia îşi are domiciliul beneficiarul, în mediul rural;

c) Online, prin intermediul aplicaţiei informatice pe care Poşta Română o pune la dispoziţia beneficiarilor”, se arată într-un comunicat al Poştei Române, arată Agerpres.ro.

Plata online se poate face prin site-ul oficial al Poștei Române, și anume www.posta-romana.ro. Se accesează secțiunea „Compensare energie”, beneficiarul va înregistra cererea și va fi îndrumat pentru încărcarea documentelor. Pe e-mail va fi primită o confirmare că solicitarea de plată a fost înregistrată. De asemenea, în maximum 5 zile, beneficiarul va primi pe e-mail o altă confirmare că cererea este soluționată.

Sursă foto: Facebook