Cât câștigi ca angajat în call center cu limba germană. Ce beneficii primești, pe lângă salariu mare și sporurile de weekend

Publicat: 22/07/2023 | 19:18
Angajat în call center / Sursă foto: Pexels

Zilele acestea, un anunț de recrutare pentru un call center în limba germană a apărut pe un grup specializat. O firmă caută români care cunosc limba și sunt dispuși să accepte atât salariu, cât și oferta completă. 

Joburile în call center au devenit tot mai căutate de români, mai ales cele în care este necesară o limbă străină. Cei care știu engleză, franceză, germană sau spaniolă sunt mult mai bine plătiți decât vorbitorii de limba română, câștigând, de multe ori, chiar dublul sumei.

Salariu și beneficii pentru un angajat în call center pe limba germană

Potrivit ofertei, cei care acceptă un astfel de job primesc un salariu net de 4.800 de lei. La sumă se adaugă și tichetele de masă, în valoare de 440 de lei. Astfel, un angajat primește, pe lună, 5.240 de lei.

Pe lângă salariu, lucrătorii din call center primesc și bonus de telemuncă pentru postul customer support, dar și spor de weekend, pentru zilele lucrate sâmbăta și duminica. Dat fiind faptul că programul este de luni până duminică, de la ora 07:00-01:00, în ture de câte opt ore, cine este în tura de noapte primește un bonus suplimentar la salariu.

(CITEȘTE ȘI: Johny Romano a dezvăluit ce i-a cerut Connect-R să facă pentru a-l lansa în muzică: „Ultima oară lucram la un call center”)

Ce condiții trebuie să îndeplinești pentru a fi angajat pe postul de customer support

Singura condiție anunțată de către angajatori este că trebuie să cunoști limba germană la un nivel B2-C1, atât în scris, cât și conversațional. Activitatea constă în 70% sarcini de back office și 30% apeluri cu clienții.

Jobul este remote, motiv pentru care nu este necesar să-ți iei o chirie în alt oraș sau să te deplasezi. Cu privire la experiență, nu este necesară, dar poate constitui un avantaj. Oricum, firma oferă un training și, în perioada în care înveți, vei fi plătit ca și cum ai munci în mod normal.

De cele mai multe ori, un loc de muncă de acest tip nu este neapărat atractiv. Durata medie în care un angajat rezistă pe un astfel de post este de câteva luni, maximum doi ani. În unele cazuri, din această poziție, angajatul poate fi avansat către un alt departament, cum ar fi cel de reclamații. Ajuns acolo, primește un salariu mai mare sau mai multe beneficii. Unii au norocul chiar de a ajunge manageri și, astfel, reușesc să scape de interacțiunea directă cu clienții care le dau bătăi de cap.

În general, studenții la început de drum se angajează în call center pentru că programul le permite să mai ajungă și la cursuri.

(CITEȘTE ȘI: Ce salariu are un operator call center Digi în București și ce condiții trebuie să îndeplinească)

Luciana Polite
Luciana Polite este absolventă a Facultății de Litere din cadrul Universității din București. A urmat apoi studii universitare de masterat, „Modele de comunicare și relații publice”, în cadrul aceleiași universități. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un ... citește mai mult